“Utmerket mat og service”
Anmeldelse av Dødeladen Cafe

Dødeladen Cafe
Vurdert som nr. 2 av 50 Restauranter i Kristiansund
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Uformeldt
Anmeldt 11. juli 2020

Veldig bra bacalao. Rabarbra og is til dessert var utmerket. God mat til riktig pris. Fine lokaler. Kan trygt anbefales.

1  Takk, Haakon_can
innlandet, Daglig leder på Dødeladen Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tusen takk tilbakemelding.
Hjertelig velkommen tilbake .
mvh
Su Su Lwin

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flott lokale med hyggelig betjening og med veldig god mat og drikke. Vi var 6 personer der fem av oss spiste bacalao, den var bare nydelig, nydelig var også hvalbiffen som 6. mann spiste. Tahiti/Innlandet skuffet ikke

1  Takk, Obotty
Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Topp mat og fantastisk miljø .Utsikt Overalt. Kortreist óg miljøvennlig. Til og med flint vær‍☠️

Takk, KalleH151
Anmeldt 2. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig sted med fantastisk service og enda bedre klippfisk. Vi hadde store forventninger og da er det fantastisk når dette blir overgått. Bra atmosfære med rustikt lokale med morsomme bilder og skilt på veggene. Eneste tipset til forbedring er litt for strigla interiør. Hiv ut skinstolene og gå på loppemarked.

Takk, Erlend_43
Anmeldt 5. juni 2020 via mobile enheter

Kjempegod mat. Hvalbiffen var perfekt på alle måter. Vi koste oss. Hyggelig betjening og fantastisk atmosfære

Dato for besøk: juni 2020
Takk, ElisabethM1852

Reisende som så på Dødeladen Cafe, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dødeladen Cafe? Del dine erfaringer!