“Koselig”

Vurdert som nr. 2 av 50 Restauranter i Kristiansund
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Uformeldt
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Koselig gammel plass nede ved havet. Vi spiste bacalao. Veldig god og passe spicy. Koselig å sitte ute her på en finværsdag.

Takk, 847ingridp
innlandet, Daglig leder på Dødeladen Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tusen takk for besøk og tilbakemelding.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Koselig sted med god mat. Veldig god bacalao, passe spicy! Herlig å sitte ute ved fint vær. Avslappet atmosfære.

Takk, treting

Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Første gang i Kristiansund, og da måtte det bli bacalao. Tok taxi fra hotellet i sentrum, og vi angrer ikke. Maten var helt fantastisk. Og det var mer enn nok. Ble overmett av en porsjon, og jeg er ikke småspist. Turen dit anbefales på det varmeste!!

Takk, 997annalenas

Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 11. juli 2020

Veldig bra bacalao. Rabarbra og is til dessert var utmerket. God mat til riktig pris. Fine lokaler. Kan trygt anbefales.

1  Takk, Haakon_can

Tusen takk tilbakemelding.

Anmeldt 5. juli 2020 via mobile enheter

Utrolig flott lokale med hyggelig betjening og med veldig god mat og drikke. Vi var 6 personer der fem av oss spiste bacalao, den var bare nydelig, nydelig var også hvalbiffen som 6. mann spiste. Tahiti/Innlandet skuffet ikke

1  Takk, Obotty

Reisende som så på Dødeladen Cafe, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dødeladen Cafe? Del dine erfaringer!