“Veldig dårlig service”

Vurdert som nr. 2 av 50 Restauranter i Kristiansund
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Uformeldt
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Veldig dårlig service. Å bestille mat og drikke tok evigheter da personalet heller prioriterte å brette notatlapper som skulle brukes til senere fremfor å ta imot bestilling og betaling fra kunder. Vi bestilte mat, betalte, og ventet ved bordet. Etter 40 minutters ventetid observerte vi at servitøren ga maten vår til et annet par, hvor de fikk maten sin 2 minutter etter de hadde bestilt. Paret sa selvfølgelig i fra om at det muligens var noen som hadde bestilt før de, men servitøren ga blaffen i det. Etter 1 time og 40 minutter bestemte vi oss for å si ifra. Grunnen til at vi ikke sa ifra tidligere var pga at det stod 6 tallerkener med mat bak disken som var klar til servering. Disse talerknene ble servert 20 minutter senere, tenk å få servert kald mat? Her driver servitørene med å brette servietter, gå rundt i restauranten og snakke med kollegaer fremfor å servere maten og ta imot kunder.... Flere av gjestene ventet like lenge som oss. Synes derfor det burde bli et forbedringspotensialet i form av flere ansatte på kjøkken og som servitør for å servere og ta imot kunder før det går så lang tid. Restauranten måtte dermed holde åpent en time lengre på grunn av dette. Ikke var det stappfult heller, så hva de har holdt på med i mellomtiden er for meg uforståelig. Samtidig burde de innføre en ny strategi på hvordan man skal holde oversikt over bestillinger, istedet for å servere til de første personene de ser. Her snakker jeg om at vi ventet neste to timer på maten vår og et annet par fikk maten sin etter 2 minutter! Dårlig førsteinntrykk, og kommer garrantert ikke tilbake.

Takk, idaali
innlandet, Daglig leder på Dødeladen Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2020

Vi har hatt mange besøkende i sommer, og tilbakemeldingene er i hovedsak veldig positive. At en servitør kan ha glemt deres bestilling, beklager vi. Det er en menneskelig feil som kan skje alle. Vi håper dere sier ifra ved et senere besøk, for å vente 1 time og 40 minutter på maten er helt uakseptabelt for gjesten og uvanlig hos oss. Det var rart dere ikke fikk pengene tilbake for den dårlige servicen, da dere sa ifra? Det hadde dere hatt krav på. Dere skriver at det også skjedde med flere andre...vi kjenner oss heldigvis ikke igjen i det.
Det kan ta tid å lage maten, (tar det mer enn 20 minutter, sier vi ifra), men den skal aldri stå ferdig på disken i flere minutter. Gjestene skal ha varm mat.
I disse Covid-19 tider, har vi heldigvis hatt en travel sommer med mange koselige gjester. Vi har ansatt flere nye servitører og hjelp på kjøkkenet, nettopp for at alt skal gå så smertefritt som mulig med gjeldende smittevernsregler.
Hilsen Susu Lwin, kokk og daglig leder ved Dødeladen Cafe.Kjære gjest, vi på Dødeladen Cafe beklager så mye for den dårlige opplevelsen dere hadde under besøket hos oss. Noe slikt skal selvfølgelig ikke skje, noe som heldigvis hører til sjeldenhetene. Vi har prøvd å finne ut av når dette kunne ha skjedd, uten å ha kommet fram til når dere hadde denne opplevelsen.

Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Koselig gammel plass nede ved havet. Vi spiste bacalao. Veldig god og passe spicy. Koselig å sitte ute her på en finværsdag.

Takk, 847ingridp
innlandet, Daglig leder på Dødeladen Cafe, svarte på denne anmeldelsenBesvart 29. juli 2020

Tusen takk for besøk og tilbakemelding.

Anmeldt 21. juli 2020 via mobile enheter

Koselig sted med god mat. Veldig god bacalao, passe spicy! Herlig å sitte ute ved fint vær. Avslappet atmosfære.

Takk, treting

Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 19. juli 2020 via mobile enheter

Første gang i Kristiansund, og da måtte det bli bacalao. Tok taxi fra hotellet i sentrum, og vi angrer ikke. Maten var helt fantastisk. Og det var mer enn nok. Ble overmett av en porsjon, og jeg er ikke småspist. Turen dit anbefales på det varmeste!!

Takk, 997annalenas

Tusen takk for tilbakemelding.

Anmeldt 11. juli 2020

Veldig bra bacalao. Rabarbra og is til dessert var utmerket. God mat til riktig pris. Fine lokaler. Kan trygt anbefales.

1  Takk, Haakon_can

Tusen takk tilbakemelding.

Reisende som så på Dødeladen Cafe, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dødeladen Cafe? Del dine erfaringer!