“Spiste gratinert klippfisk.”

Vurdert som nr. 3 av 47 Restauranter i Kristiansund
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Uformeldt
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Spiste gratinert klippfisk. En av de beste matopplevelser på lenge. Bacalaoen var også helt fantastisk. God og rimelig vin. Fin atmosfære. Terningkast seks

1  Takk, anneperly

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Klippfisk må bare prøves. Helt fantastisk smak med utrolig godt tilbehør. Fantastisk sted spesielt når solen skinner

2  Takk, PetterL769
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger til besøket. Vi startet med en fiskesuppe som forrett. Kona valgte bacalao og jeg spiste ostegratinert klippfisk til hovedrett. Fiskesuppen var nydelig, mye smak, kremet og delikat. Begge hovedretter var nydelige og kan anbefales på det varmeste

1  Takk, Kjetil K
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

God å rask service fra hyggelig personale.
God mat, vi spiste burger. Den kan anbefales.
Mat og drikke kom raskt selv om det var fult i resturanten.

1  Takk, Sven-Erik1
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste kun eplekake med is. Den var saftig og god. Et stort stykke.
Trivelig personale og en fin og spesiell plass. Perfekt og gå av sundbåten her og ta en lunsj/middag/noe søtt.

1  Takk, sunnivus

Reisende som så på Dødeladen Cafe, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dødeladen Cafe? Del dine erfaringer!