“Koselig atmosfære og god mat.”
Anmeldelse av Dødeladen Cafe

Dødeladen Cafe
Vurdert som nr. 3 av 47 Restauranter i Kristiansund
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Uformeldt
Anmeldt 19. august 2021 via mobile enheter

Flott atmosfære i en hyggelig restaurant. Spise en veldig god pizza, restaurantens egen. Forsøkte også scampi med ris. Deilig. Lett og komme hit med Sundbåten fra sentrum. Anbefales.

1  Takk, helenelax

Anmeldt 10. august 2021 via mobile enheter

Helt grei burger, men det må kunne forventes til denne prisen. Sjekk ut pris på drikke før dere bestiller. Kr 150 for en boksøl Frydenlund IPA er heftig. Dyrt og gjennomsnittlig

Takk, maash71
Anmeldt 3. august 2021 via mobile enheter

Spiste gratinert klippfisk. En av de beste matopplevelser på lenge. Bacalaoen var også helt fantastisk. God og rimelig vin. Fin atmosfære. Terningkast seks

1  Takk, anneperly
Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Klippfisk må bare prøves. Helt fantastisk smak med utrolig godt tilbehør. Fantastisk sted spesielt når solen skinner

2  Takk, PetterL769
Anmeldt 23. juli 2021 via mobile enheter

Vi hadde store forventninger til besøket. Vi startet med en fiskesuppe som forrett. Kona valgte bacalao og jeg spiste ostegratinert klippfisk til hovedrett. Fiskesuppen var nydelig, mye smak, kremet og delikat. Begge hovedretter var nydelige og kan anbefales på det varmeste

1  Takk, Kjetil K

Reisende som så på Dødeladen Cafe, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dødeladen Cafe? Del dine erfaringer!