“Skuffende! ”
Anmeldelse av Sushi Bar Kristiansund

Sushi Bar Kristiansund
Vurdert som nr. 8 av 47 Restauranter i Kristiansund
Beskrivelse: Sushi Bar Kristiansund serverer sushi av topp klasse, men også varmretter og andre asiatisk inspirerte retter. Sushi buffet serveres torsdager (lunsj) og søndager!
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Servitøren mente dette var ekslusivt og spennende så vi gikk for omakase for 2. Forretten kom rimelig raskt, men vi fikk ikke vite hva vi fikk til å spise. Etter det var det vinter og votter før vi fikk mer mat.
Når maten endelig kom var det igjen null presentasjon på hva vi fikk å spise.
Maten var ok, men når 3 av 8 ting var laks, og 2 av dem var tempura, så er det ikke så veldig spennende. Og ikke nok med det! Vi fikk ikke med noen ingefær til en omakase på over 800kr, og ba om det ved siden av og måtte betale for det etterpå. Snakk om smålighet!
Vi kommer IKKE tilbake, STYR UNNA!

Takk, HE1979

Anmeldt 3. januar 2021 via mobile enheter

På grunn av forsinket helikopter i fra Nordsjøen var vi en liten gjeng som måtte feire Nyttårsaften i Kristiansund. Vi var sulten og valget falt på sushi. Da vi kom inn i restauranten stod der en stor ferdig Sushi-takeaway boks som en dame var på vei ut av restauranten med. Hun sa vi bare kunne ta den så kunne hun få laget en ny. Det viste seg at damen var daglig leder i restauranten. For en service og for et måltid!! Terningkast 6 til Sushi Bar Kristiansund ❤️

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Tine-Hjelle
Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Bestilte takeaway åtte timer før henting. Fikk ved henting beskjed om at maten var ti minutter forsinket. Først over tjue minutter senere kom maten! Når en betaler 800kr for take away for to personer må en kunne forvente mer!!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, MagnhildM
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Nydelig sushi etter kokkens anbefalinger! Smakfullt, innbydende servert og virkelig å anbefale for de som liker sushi!
Hyggelig plass, blid og trivelig servitør og overkommelig pris

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, beathel2020
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Trondheims absolutt beste på sushi er Sushi Bar. Var spent på om avd. i Kristiansund var like bra, selv om den visstnok drives selvstendig med samme navn, logo, meny og konsept. Til vår store glede smakte maten akkurat som den skal være..., helt nydelig.
Det som ikke var bra; vi bestilte takeaway via nettet som før, noe vi har svært god erfaring med i Trondheim, og kun en gang var ikke maten klar til avtalt hentetid.
«beklager så mye, maten er klar om 3 minutter» sa den blide jenta i Ravnkloa og etter 3min. fikk jeg maten og hun beklaget igjen når hun gav meg posen...
KRISTIANSUND: jeg kommer 20 minutter etter avtalt tid: «navnet ditt? «Ikke ferdig»
-ingen forklaring eller beklagelse. Etter 10 min. etterlyste jeg maten til ei annen jente; «ikke ferdig» Ingen beklagelse, ingen smil. 40 min. etter avtalt tid var maten ferdig! «Her er maten din» var alt hun sa.
Vel, maten smakte som sagt, og at det ble en time senere gikk også greit, men hvordan er det mulig å være så slapp og sløv og lite vennlig? De var ikke sure, men de må være ekstrem uerfaren og for unge og litt for naive..., dette er ikke BigBite eller McDonalds hvor kunden er fjortis, men voksne gjester som betaler mye for god mat. Har ikke Maria M lært dere noe om kundebehandling?

1  Takk, 291_yvinda

Reisende som så på Sushi Bar Kristiansund, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sushi Bar Kristiansund? Del dine erfaringer!