“Nydelig sushi!”
Anmeldelse av Sushi Bar Kristiansund

Sushi Bar Kristiansund
Vurdert som nr. 8 av 47 Restauranter i Kristiansund
Beskrivelse: Sushi Bar Kristiansund serverer sushi av topp klasse, men også varmretter og andre asiatisk inspirerte retter. Sushi buffet serveres torsdager (lunsj) og søndager!
Anmeldt 21. august 2021

Nydelig mat, mange gode smaker og variert meny! Vi kommer veldig gjerne tilbake hit neste gang vi er i byen!

Takk, anitasO2617BM

Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Servitøren mente dette var ekslusivt og spennende så vi gikk for omakase for 2. Forretten kom rimelig raskt, men vi fikk ikke vite hva vi fikk til å spise. Etter det var det vinter og votter før vi fikk mer mat.
Når maten endelig kom var det igjen null presentasjon på hva vi fikk å spise.
Maten var ok, men når 3 av 8 ting var laks, og 2 av dem var tempura, så er det ikke så veldig spennende. Og ikke nok med det! Vi fikk ikke med noen ingefær til en omakase på over 800kr, og ba om det ved siden av og måtte betale for det etterpå. Snakk om smålighet!
Vi kommer IKKE tilbake, STYR UNNA!

Takk, HE1979
Anmeldt 3. januar 2021 via mobile enheter

På grunn av forsinket helikopter i fra Nordsjøen var vi en liten gjeng som måtte feire Nyttårsaften i Kristiansund. Vi var sulten og valget falt på sushi. Da vi kom inn i restauranten stod der en stor ferdig Sushi-takeaway boks som en dame var på vei ut av restauranten med. Hun sa vi bare kunne ta den så kunne hun få laget en ny. Det viste seg at damen var daglig leder i restauranten. For en service og for et måltid!! Terningkast 6 til Sushi Bar Kristiansund ❤️

Dato for besøk: desember 2020
1  Takk, Tine-Hjelle
Anmeldt 23. oktober 2020 via mobile enheter

Bestilte takeaway åtte timer før henting. Fikk ved henting beskjed om at maten var ti minutter forsinket. Først over tjue minutter senere kom maten! Når en betaler 800kr for take away for to personer må en kunne forvente mer!!

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, MagnhildM
Anmeldt 14. august 2020 via mobile enheter

Nydelig sushi etter kokkens anbefalinger! Smakfullt, innbydende servert og virkelig å anbefale for de som liker sushi!
Hyggelig plass, blid og trivelig servitør og overkommelig pris

Dato for besøk: august 2020
1  Takk, beathel2020

Reisende som så på Sushi Bar Kristiansund, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sushi Bar Kristiansund? Del dine erfaringer!