“Helt greit, god pils i fine omgivelser.”
Anmeldelse av Kranaskjæret

Kranaskjæret
Vurdert som nr. 16 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Litt surrete betjening som vi flere ganger måtte minne på hva vi hadde bestilt. Blåskjell i grønn curry var okey selv om de var urenset og litt for ukritisk sortert.

Takk, Alf L

Anmeldt 9. juli 2021

Spiste nydelig klippfisk sammen med hele familien, det negative var at servitøren glemte av en dessert som ble bestilt, og at desserten som var soft-is med jordbær ble servert i pappbeger som en hvilken som helst kiosk, dette passer ikke inn med resten av matopplevelsen

Takk, VidarH50
Anmeldt 20. desember 2020

Kan komme tilbake hit, men det må være for plasseringen av stedet og været. Helt greit matmessig, men hadde forventet mer av et slikt sted som ser så flott ut. litt "vanlig" mat?

Dato for besøk: april 2020
Takk, mavin1989
Anmeldt 27. september 2020

Virkelig flott sted å komme til! Vi var en vennegjeng som spiste middag i fint sommervær her. Maten var dessverre skuffende for et slikt sted og dro ned totalopplevelsen en del. Håper det blir bedre for denne restauranten er en perle for byen.

Takk, Cibiskus
Anmeldt 20. juli 2020 via mobile enheter

Er ofte i Kr.sund og har lenge lurt på hvorfor de henger sånn etter når det gjelder bra restauranter..., Bryggekanten kom for få år siden og har en flott beliggenhet, og brukbar (ikke topp) mat, men uproff service. Sjøstjerna er det beste spisested i byen, men også der noe uproft over servicen, det samme gjelder Sushi Bar. KRANASKJÆRET: Besøkte 20 juli for første gang; super beliggenhet, kjempefine lokaler, trivelig uteplass. Vi satt inne og ble overrasket og glad for veldig god mat. Men også her noe slapt og uproft når det gjelder service. Ikke dårlig service, men har de ikke fått noe opplæring?! Hadde bestilt bord, og sto ved inngangen og ventet på å bli tatt i mot av servitør.., etter en stund (litt for lang) kommer ei og spør oss; Lurer dere på noe? Vi går ikke på restaurant for å spørre om klokka eller veien til Gomalandet...
Den unge herre som tok i mot bestilling var blid og hyggelig, så totalopplevelsen ble bra. Men kjære leder; Dette kan bli en topp plass med mer opplæring av personale og helst noen som ikke nettopp har fylt 20 år... Spent på hvordan jeg opplever neste besøk i september.

2  Takk, 291_yvinda

Reisende som så på Kranaskjæret, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Kranaskjæret? Del dine erfaringer!