“Fine omgivelser”
Anmeldelse av Kranaskjæret

Kranaskjæret
Vurdert som nr. 16 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god. Vi bestilte blåskjell og fiskesuppe. Det som var skuffende var brødet som ble servert med suppen. Det var skiver med butikk-kjøpt, tørt og kaldt grovbrød og en liten pakke med meierismør til. Skulle ønske det var ferskt brød med pisket smør til. Det hadde gjort opplevelsen bedre.

Omgivelsene var fine, men servicen kun ok. Servitøren fikk oss ikke til å føle oss så veldig velkommen. Sa kun det nødvendige.

Men vi hadde en fin kveld.

1  Takk, sunnivus

Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Litt surrete betjening som vi flere ganger måtte minne på hva vi hadde bestilt. Blåskjell i grønn curry var okey selv om de var urenset og litt for ukritisk sortert.

Takk, Alf L
Anmeldt 9. juli 2021

Spiste nydelig klippfisk sammen med hele familien, det negative var at servitøren glemte av en dessert som ble bestilt, og at desserten som var soft-is med jordbær ble servert i pappbeger som en hvilken som helst kiosk, dette passer ikke inn med resten av matopplevelsen

Takk, VidarH50
Anmeldt 20. desember 2020

Kan komme tilbake hit, men det må være for plasseringen av stedet og været. Helt greit matmessig, men hadde forventet mer av et slikt sted som ser så flott ut. litt "vanlig" mat?

Dato for besøk: april 2020
Takk, mavin1989
Anmeldt 27. september 2020

Virkelig flott sted å komme til! Vi var en vennegjeng som spiste middag i fint sommervær her. Maten var dessverre skuffende for et slikt sted og dro ned totalopplevelsen en del. Håper det blir bedre for denne restauranten er en perle for byen.

Takk, Cibiskus

Reisende som så på Kranaskjæret, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Kranaskjæret? Del dine erfaringer!