“Super beliggenhet, god mat og service”
Anmeldelse av Kranaskjæret

Kranaskjæret
Vurdert som nr. 16 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 25. juli 2021

Beliggenheten til Kranaskjæret er fantastisk, særlig når sola skinner og det er liv og røre i Vågen. Vi spiste fish & chips, kyllingsalat og fiskesuppe, og til dessert valgte en av oss jordbær og rabarbra med is. Maten var god, porsjonene rause, betjeningen hyggelig, og vi koste oss.

Brødet som ble servert til suppen var ikke noe å skryte av: et surdeigsbrød eller et annet håndverksbrød ville løftet fiskesuppe-opplevelsen flere hakk! Men alt i alt: et hyggelig sted å spise en sjelden varm sommerdag.

1  Takk, Hannecd

Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god. Vi bestilte blåskjell og fiskesuppe. Det som var skuffende var brødet som ble servert med suppen. Det var skiver med butikk-kjøpt, tørt og kaldt grovbrød og en liten pakke med meierismør til. Skulle ønske det var ferskt brød med pisket smør til. Det hadde gjort opplevelsen bedre.

Omgivelsene var fine, men servicen kun ok. Servitøren fikk oss ikke til å føle oss så veldig velkommen. Sa kun det nødvendige.

Men vi hadde en fin kveld.

1  Takk, sunnivus
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Litt surrete betjening som vi flere ganger måtte minne på hva vi hadde bestilt. Blåskjell i grønn curry var okey selv om de var urenset og litt for ukritisk sortert.

Takk, Alf L
Anmeldt 9. juli 2021

Spiste nydelig klippfisk sammen med hele familien, det negative var at servitøren glemte av en dessert som ble bestilt, og at desserten som var soft-is med jordbær ble servert i pappbeger som en hvilken som helst kiosk, dette passer ikke inn med resten av matopplevelsen

Takk, VidarH50
Anmeldt 20. desember 2020

Kan komme tilbake hit, men det må være for plasseringen av stedet og været. Helt greit matmessig, men hadde forventet mer av et slikt sted som ser så flott ut. litt "vanlig" mat?

Dato for besøk: april 2020
Takk, mavin1989

Reisende som så på Kranaskjæret, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Kranaskjæret? Del dine erfaringer!