“Nydelig fisk!”
Anmeldelse av Kranaskjæret

Kranaskjæret
Vurdert som nr. 16 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 21. august 2021 via mobile enheter

Vi spiste klippfisk og nydelig tilbehør! Dette er det beste fiskemåltidet jeg har spist i hele mitt liv! Utrolig gode smaker, flott atmosfære og deilige vin og drinker!

1  Takk, anitasO2617BM

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Var her både i 2019 og 2020 og var spent på om de hadde forbedret seg når vi besøkte stedet nå i år. Men like skuffet. Dette er ingen restaurant, men mer en ølkro som også tilbyr mat. Flott beliggenhet og fristende å besøke på godværsdager. Men greit å besøke på dagtid for en øl og et glass vin og kanskje ta en fish and chips hvis du er småsulten. Men det er ikke her du drar for å hygge deg med god mat på kveldstid. Meny og priser stemmer ikke med nettsiden, og det vi spiste kan umulig være laget av utlærte kokker. Går du på Jordbærpikene får du 10x bedre fiskesuppe og kyllingsalat. Butikkbrød og smørpakke (som på kafeer i gamle dager) er tragisk. Mulig de tror at Kr.sunds befolkning ikke har vært utenfor sin by så vet ikke bedre, men vi turister som kommer fra storby kan bare ikke godta slike amatørsteder.
Det er en grunn til at Sjøstjerna er nr.1 i Kr.sund.

Takk, 291_yvinda
Anmeldt 25. juli 2021

Beliggenheten til Kranaskjæret er fantastisk, særlig når sola skinner og det er liv og røre i Vågen. Vi spiste fish & chips, kyllingsalat og fiskesuppe, og til dessert valgte en av oss jordbær og rabarbra med is. Maten var god, porsjonene rause, betjeningen hyggelig, og vi koste oss.

Brødet som ble servert til suppen var ikke noe å skryte av: et surdeigsbrød eller et annet håndverksbrød ville løftet fiskesuppe-opplevelsen flere hakk! Men alt i alt: et hyggelig sted å spise en sjelden varm sommerdag.

1  Takk, Hannecd
Anmeldt 16. juli 2021 via mobile enheter

Maten var god. Vi bestilte blåskjell og fiskesuppe. Det som var skuffende var brødet som ble servert med suppen. Det var skiver med butikk-kjøpt, tørt og kaldt grovbrød og en liten pakke med meierismør til. Skulle ønske det var ferskt brød med pisket smør til. Det hadde gjort opplevelsen bedre.

Omgivelsene var fine, men servicen kun ok. Servitøren fikk oss ikke til å føle oss så veldig velkommen. Sa kun det nødvendige.

Men vi hadde en fin kveld.

1  Takk, sunnivus
Anmeldt 11. juli 2021 via mobile enheter

Litt surrete betjening som vi flere ganger måtte minne på hva vi hadde bestilt. Blåskjell i grønn curry var okey selv om de var urenset og litt for ukritisk sortert.

Takk, Alf L

Reisende som så på Kranaskjæret, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Kranaskjæret? Del dine erfaringer!