Flott lekeland i Kristiansund!

Topp lekeland! 3-åringen koste seg max😁 Rolig mandag utenfor sesong, så hadde nesten hele... les mer

Anmeldt 9. juni 2021
lailabrekk
Kjempe plass

Anmeldt 8. januar 2020
Kritiker-Halle

Anmeldt 9. juni 2021 via mobile enheter

Topp lekeland! 3-åringen koste seg max Rolig mandag utenfor sesong, så hadde nesten hele lekelandet for oss selv! Hyggelig betjening. Mange morsomme sklier, trampoliner og mye annet.

Dato for opplevelse: mai 2021
Takk, lailabrekk
Anmeldt 8. januar 2020

Utrolig bra og nytt lekeland. Mye og gjøre for kidsa og mange sitteplasser for foreldrene. Litt bak resepsjonen der er det også en fin sitte gruppe for de som trenger litt mere ro da det kan være et utrolig til støynivå om helgene

Dato for opplevelse: desember 2019
Takk, Kritiker-Halle
Anmeldt 14. august 2019 via mobile enheter

Kjempeflott lekeland med masse aktiviteter for barn i alle aldre. Masse sklier, trampoliner,hinderløyper og mye mer.
Rent og ryddig.
Gratis parkering og godt med plasser.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, tome801
Anmeldt 14. august 2019

Neptun er et fantastisk lekeland å barna får ut energien sin med alle mulighetene der. Prisene syns jeg er litt i dyreste laget og man burde slippe å betale ekstra for trampoline plassen og maten er for dyr og kjedelig men alt i alt en flott plass hvor både barn og voksne kan kose seg.

Dato for opplevelse: august 2019
3  Takk, Nattoiz
Anmeldt 14. august 2019

Neptun lekeland er nesten helt perfekt, men skulle ønske ninja og trampolineparken inngikk i prisen. Spesielt siden ninjagreiene bare er gøy en bitteliten stund.
Da vi var der betalte vi for hele pakka, altså med ninja og trampoline. Men da vi var der å lekte, så vi flere som bare hadde betalt for lekelandet som også var der inne å lekte. Det synes vi var litt kjedelig, siden vi da hadde betalt 50 kr ekstra. Prisen er litt stiv, men slik har det blitt på alle lekeland nå, og maten er så som så. Billig junkfood til en dyr penge. Men ungene fikk ut energien sin, å det var det viktigste.

Dato for opplevelse: juli 2019
2  Takk, Helene A