“Hyggelig service, litt lite smak på maten”
Anmeldelse av Sjøstjerna

Sjøstjerna
Vurdert som nr. 1 av 50 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Blåskjellene var grei, men dessverre smakløs. Pizzaen var også grei men ikke spesielt imponert. Grei service

Takk, 617niklase

Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nå vil jeg skrive min beste anmeldelse, EVER !
Den går til servitørene på Sjøstjerna i Kristiansund .... !!!
Fra vi ankom, og fekk vite at det var helt fullt, (og det såg vi jo at det var ,....
- og via en åpning for ledig bord, ventedrink og særdeles oppmerksomme servitører, til og med da min kone visket til meg, at "nå kunn ho tenkt seg litt salt og pepper" , da var der en servtør som "plukket det opp", og innen 1 min., så hadde vi salt og pepper på bordet !!!
Vi spiste "Fisk & Chips, Exclusive"
Den var meget god
Vi anbefaler Restaurant Sjøstjerna til alle, og spesielt til deg som er glad i fisk, og klippfisk i forskjellige varienter

Takk, axyzw
Anmeldt 14. juli 2020

Meget bra mat og hyggelig betjening. Hadde klippfisk ala sjøstjerner,og det smakte nydelig. Flott lokale.

2  Takk, rolli524
Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Var her med familie. To av oss tok klippfisk, den var god. Jeg bestilte oksefilet, ba om å få den medium, da den kom var den helt gjennomstekt og litt tørr, og jeg mistenker posesaus. Ventet leeeenge på å bestille dessert, åpenbart at de er underbemannet nå i sommersesongen. Til de prisene bør maten være et hakk bedre, og servisen to hakk bedre. Men for all del, et koselig sted med passe god mat.

Takk, 126mette
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Pent sted, rask servering av drikke, treg levering av både mat og regning. Er nok for liten bemanning til så mange besøkende.

Takk, elineu2017

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!