“Middag”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Prøv en variant av klippfisk! Veldig god sjømat. Det kan være en fordel å bestille bord. Anbefaler å besøke Sjøstjerna.

Takk, Sjosiden

Anmeldt 17. juli 2020

Vi ble møtt av hyggelige servitriser og fikk lett kontakt uten vent. Maten kom på 15 minutter lell om det var mye gjester i restauranten og alt var velsmakende og pent. Nydelig klippfisk

Takk, Erik_eikrem123
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Sjukt god mat!

Fikk ein fantastisk oppleving med god service, klippfisk og creme brulet! Dette er resturanten å besøke dersom du er i Kristiansund. Berre godt å sei om dei!

Takk, Atravelingnorwegian
Anmeldt 17. juli 2020 via mobile enheter

Blåskjellene var grei, men dessverre smakløs. Pizzaen var også grei men ikke spesielt imponert. Grei service

Takk, 617niklase
Anmeldt 16. juli 2020 via mobile enheter

Nå vil jeg skrive min beste anmeldelse, EVER !
Den går til servitørene på Sjøstjerna i Kristiansund .... !!!
Fra vi ankom, og fekk vite at det var helt fullt, (og det såg vi jo at det var ,....
- og via en åpning for ledig bord, ventedrink og særdeles oppmerksomme servitører, til og med da min kone visket til meg, at "nå kunn ho tenkt seg litt salt og pepper" , da var der en servtør som "plukket det opp", og innen 1 min., så hadde vi salt og pepper på bordet !!!
Vi spiste "Fisk & Chips, Exclusive"
Den var meget god
Vi anbefaler Restaurant Sjøstjerna til alle, og spesielt til deg som er glad i fisk, og klippfisk i forskjellige varienter

Takk, axyzw

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!