“Gode fiskeretter”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hadde gledet oss til Bacalao men den var utsolgt selv om vi spiste tidlig på kvelden. Uansett fint sted med god mat.

2  Takk, RoesslandL

Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par som alle hadde en hyggelig opplevelse her. Kjekk og oppmerksom betjening, og god mat i rikelige porsjoner. Kan absolutt anbefales.

Takk, RosslandR
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god klippfisk med meksikansk vri. Dog noe for salt.
Hyggelig betjening og veldig god vin, anbefales. Husk å bestille bord, gjerne dagen i forveien

1  Takk, Gladmat1
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Prøv en variant av klippfisk! Veldig god sjømat. Det kan være en fordel å bestille bord. Anbefaler å besøke Sjøstjerna.

Takk, Sjosiden
Anmeldt 17. juli 2020

Vi ble møtt av hyggelige servitriser og fikk lett kontakt uten vent. Maten kom på 15 minutter lell om det var mye gjester i restauranten og alt var velsmakende og pent. Nydelig klippfisk

Takk, Erik_eikrem123

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!