“Fin atmosfære, god service”
Anmeldelse av Sjøstjerna

Sjøstjerna
Vurdert som nr. 1 av 50 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fin atmosfære, god service, god vin , god mat, maten var derimot noe lunken men akkurat nok temperatur til å spise, ved henvendelse ble vi tilbudt å få den varmet opp. Vi spiste Bacalao og hadde til en flaske Bons Ventos.

Takk, trondcookt

Anmeldt 26. juli 2020

Maten var midt på tre. Jeg bestilte fisk og fisken var alt for stekt og tørr, pomes frites var veldig små og alt for brune og kålsalaten hadde veldig lite smak. Manen min bestilte bacalao som smakte lite og til og med trengte litt salt. Service var også middels. Jeg kommer ikke tilbake ditt.

1  Takk, 401patriciav
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hadde gledet oss til Bacalao men den var utsolgt selv om vi spiste tidlig på kvelden. Uansett fint sted med god mat.

2  Takk, RoesslandL
Anmeldt 24. juli 2020 via mobile enheter

Vi var to par som alle hadde en hyggelig opplevelse her. Kjekk og oppmerksom betjening, og god mat i rikelige porsjoner. Kan absolutt anbefales.

Takk, RosslandR
Anmeldt 22. juli 2020 via mobile enheter

Veldig god klippfisk med meksikansk vri. Dog noe for salt.
Hyggelig betjening og veldig god vin, anbefales. Husk å bestille bord, gjerne dagen i forveien

1  Takk, Gladmat1

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!