“Fantastisk ”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat av fantastiske råvarer! Klippfisk presentert på beste vis. Hyggelig og oppmerksom betjening!
Dette stedet anbefales!

Takk, 269ivars

Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Deilig lunsj! Hyggelig og informativ servitrise som også kom uoppfordret med vann til vår hund! Takk for god lunsj☀️

1  Takk, rketil
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Fin atmosfære, god service, god vin , god mat, maten var derimot noe lunken men akkurat nok temperatur til å spise, ved henvendelse ble vi tilbudt å få den varmet opp. Vi spiste Bacalao og hadde til en flaske Bons Ventos.

Takk, trondcookt
Anmeldt 26. juli 2020

Maten var midt på tre. Jeg bestilte fisk og fisken var alt for stekt og tørr, pomes frites var veldig små og alt for brune og kålsalaten hadde veldig lite smak. Manen min bestilte bacalao som smakte lite og til og med trengte litt salt. Service var også middels. Jeg kommer ikke tilbake ditt.

1  Takk, 401patriciav
Anmeldt 26. juli 2020 via mobile enheter

Hadde gledet oss til Bacalao men den var utsolgt selv om vi spiste tidlig på kvelden. Uansett fint sted med god mat.

2  Takk, RoesslandL

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!