“Nydelig mat og topp service. ”
Anmeldelse av Sjøstjerna

Sjøstjerna
Vurdert som nr. 1 av 48 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk god klippfisk! Kan anbefales! Bestilte både grillet klippfisk og Sjøstjernens klippfisk. Fortjener alle sine stjerner!

Dato for besøk: august 2020
Takk, egilerstad

Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Fantastisk klippfisk! Har også bestilt catering med andre retter herfra, det var også kjempebra. Kommer garantert tilbake.

Dato for besøk: august 2020
Takk, NavigatorERV
Anmeldt 31. juli 2020 via mobile enheter

Vi spiste et ypperlig måltid klippfisk med bacon, ertestuing, mm. Effektiv betjening og ikke for dyrt. Skal tilbake hit neste gang. Anbefales.

Takk, lefty293
Anmeldt 30. juli 2020 via mobile enheter

Nydelig mat av fantastiske råvarer! Klippfisk presentert på beste vis. Hyggelig og oppmerksom betjening!
Dette stedet anbefales!

Takk, 269ivars
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Deilig lunsj! Hyggelig og informativ servitrise som også kom uoppfordret med vann til vår hund! Takk for god lunsj☀️

1  Takk, rketil

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!