“Middag kl 19 d. 23.7.”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. juli 2021

God mat, men håpløse servitører, for det var ikke travelt. Vi ventet 15 min på mrnyen og etter bestilling nye 15 min på drikke. Maten kom etter ca. en halvtime, og det er greit. Etter klippfisk ala Sjøstjerna mått vi vente lant om lenge på rydfing og bestilling av dessert. Det eneste som kom raskt var regninga og det ble null i tips. Kanskje en ide at hver servitør har ansvar for bestemte bord.

Takk, Aurora20177777
Berit Dyb L, Owner på Sjøstjerna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei ! Beklager så mye at vi ikke gjorde jobben vår godt nok når dere besøkte vår restaurant. Vi tar til etterretning at en servitør har ansvar for sine bord, noe som vanligvis er det de har. Det var vel også travlere enn det så ut som, men håper vi kan gjøre en bedre opplevelse for dere ved en annen anledningGod sommer!

Anmeldt 19. juli 2021 via mobile enheter

Veldig god mat. Spiste Klippfisk a' la Sjøstjerna og Ostegratinert Klippfisk, anbefales. Til dessert ønsket vi Bjørnebær med eggelikør, noe som ikke sto på sommermenyen. De klarte likevel å hente det frem fra kjøkkenet til stor glede for oss. Super service!!

Takk, May Britt L
Anmeldt 12. juli 2021 via mobile enheter

Stor pågang av gjester, men de fikset et bord til oss og fulgte oss opp godt, tross fullt hus. Den ene av oss valgte husets egen klippfisk. Et veldig godt alternativ. Smaksrik og mektig. Den andre gikk for fiskesuppe. Angivelig en smårette, men stor porsjon. Også den var god, med godt brød til. Til dessert valgte vi å dele en sjokoladefondant. Perfekt. Alt i alt, en veldig god opplevelse!

1  Takk, Sandalsand
Anmeldt 5. juli 2021 via mobile enheter

Vi spiste middag her første kvelden i byen og måtte tilbake neste kveld for å nyte mer av utsøkte smaker.

Takk, Nomad797979
Anmeldt 4. juli 2021 via mobile enheter

Veldig koselig sted. Hovedretten, Sjøstjernas klippfisk, var helt nydelig. Vinvalget passet ypperlig til. Forretten var dessverre under gjennomsnittlig, og det samme gjaldt for desserten. Henholdsvis kamskjell og sjokoladefondant. Servicen var hyggelig, men manglet erfaring og kunnskap, noe som kulminerte med at vi fikk Aquavit til kaffen og ikke Cognac… Men, hovedretten gjorde besøket verdt pengene.

1  Takk, veronicao448

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!