“God fiskerestaurant”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte bord her et par dager før, det var nok lurt for flere ble avvist i døren da det var fullt.

Man må jo smake klippfisk når man er i Kristiansund.

Klippfiskcarpacioen forrett hadde litt lite tilbehør, men ellers veldig god. Blåskjellene var veldig gode.

Vi spiste bacalao som var utmerket, og klippfisk med bacon og ertepuré. Begge deler hadde mye mat, og smakte fantastisk.

Stedet anbefales!

Takk, HegeNilsen

Anmeldt 28. juli 2021

Har frekventert denne plassen før, og den svikter ikke nå heller selv om en del av innredningen er endret. Samme gode kjøkken for fisk og spesielt grillet klippfisk

Takk, DogOnSnail
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Skal du spise og er glad i fisk (klippfisk) så legg turen hit. Nydelige forretter, og hovedretter. Sjøstjerna sin signaturrett og Blandaball er noe av det beste jeg har fått servert. Mye mat, veldig mett, men det skal man ikke klage på. Servicen helt upåklagelig og var oppvakte og passet på hele tiden. Et «barn» spiste pizza som også falt i god smak

Takk, 495seg
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig klippfisk. Ovsgrstinert med nachos chips, tortilla lemse med guacamole, salsa ig chilipotet. Anbefales. Hyggelige servitører.

Takk, Vigdis W
Anmeldt 24. juli 2021

God mat, men håpløse servitører, for det var ikke travelt. Vi ventet 15 min på mrnyen og etter bestilling nye 15 min på drikke. Maten kom etter ca. en halvtime, og det er greit. Etter klippfisk ala Sjøstjerna mått vi vente lant om lenge på rydfing og bestilling av dessert. Det eneste som kom raskt var regninga og det ble null i tips. Kanskje en ide at hver servitør har ansvar for bestemte bord.

Takk, Aurora20177777
Berit Dyb L, Owner på Sjøstjerna, svarte på denne anmeldelsenBesvart 26. juli 2021

Hei ! Beklager så mye at vi ikke gjorde jobben vår godt nok når dere besøkte vår restaurant. Vi tar til etterretning at en servitør har ansvar for sine bord, noe som vanligvis er det de har. Det var vel også travlere enn det så ut som, men håper vi kan gjøre en bedre opplevelse for dere ved en annen anledningGod sommer!

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!