“Klippfisk på moderne vis”
Anmeldelse av Sjøstjerna

Sjøstjerna
Vurdert som nr. 2 av 47 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Første besøk for et godtvoksent par. Midt i byen. Hyggelig og effektiv betjening. Chilimarinerte scampi til forrett. Ostegratinert klippfisk med salsa og chilipoteter,nachos, hvetetortilla med guacamole til den ene av oss. Originalt og kjempegodt. Fish and chips («fishan») for den andre i restaurantversjon: Fritert fisk og kamskjell servert med pommefrites og coleslaw. Litt tørr fisk, men fem stjerner likevel for anstendige vinpriser.

Takk, magnen2018

1923 av 283 anmeldelser

Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte bord her et par dager før, det var nok lurt for flere ble avvist i døren da det var fullt.

Man må jo smake klippfisk når man er i Kristiansund.

Klippfiskcarpacioen forrett hadde litt lite tilbehør, men ellers veldig god. Blåskjellene var veldig gode.

Vi spiste bacalao som var utmerket, og klippfisk med bacon og ertepuré. Begge deler hadde mye mat, og smakte fantastisk.

Stedet anbefales!

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 28. juli 2021

Har frekventert denne plassen før, og den svikter ikke nå heller selv om en del av innredningen er endret. Samme gode kjøkken for fisk og spesielt grillet klippfisk

Takk, DogOnSnail
Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Skal du spise og er glad i fisk (klippfisk) så legg turen hit. Nydelige forretter, og hovedretter. Sjøstjerna sin signaturrett og Blandaball er noe av det beste jeg har fått servert. Mye mat, veldig mett, men det skal man ikke klage på. Servicen helt upåklagelig og var oppvakte og passet på hele tiden. Et «barn» spiste pizza som også falt i god smak

Takk, 495seg
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Nydelig klippfisk. Ovsgrstinert med nachos chips, tortilla lemse med guacamole, salsa ig chilipotet. Anbefales. Hyggelige servitører.

Takk, Vigdis W

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!