“Forferdelig.. ”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Totalt amatørmessig. Servitører som er mer interessert i å snakke med hverandre enn å gi service. Bestilte grillet portugisisk bacalhau og fikk en bit tørr klippfisk hvor halvparten av tallerkenen besto av en haug med majones og resten av rå løk og tomater. Anbefales ikke.

Takk, josteinj944

Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi var 4 personer som var heldig å få bord ute.
Nyansatt på opplæring var utrolig hyggelig og bidro til et vellykket besøk.
Maten var helt fantastisk - klippfisk må bare prøves.

Takk, 2512henning
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Første besøk for et godtvoksent par. Midt i byen. Hyggelig og effektiv betjening. Chilimarinerte scampi til forrett. Ostegratinert klippfisk med salsa og chilipoteter,nachos, hvetetortilla med guacamole til den ene av oss. Originalt og kjempegodt. Fish and chips («fishan») for den andre i restaurantversjon: Fritert fisk og kamskjell servert med pommefrites og coleslaw. Litt tørr fisk, men fem stjerner likevel for anstendige vinpriser.

Takk, magnen2018
Anmeldt 29. juli 2021 via mobile enheter

Vi forhåndsbestilte bord her et par dager før, det var nok lurt for flere ble avvist i døren da det var fullt.

Man må jo smake klippfisk når man er i Kristiansund.

Klippfiskcarpacioen forrett hadde litt lite tilbehør, men ellers veldig god. Blåskjellene var veldig gode.

Vi spiste bacalao som var utmerket, og klippfisk med bacon og ertepuré. Begge deler hadde mye mat, og smakte fantastisk.

Stedet anbefales!

Takk, HegeNilsen
Anmeldt 28. juli 2021

Har frekventert denne plassen før, og den svikter ikke nå heller selv om en del av innredningen er endret. Samme gode kjøkken for fisk og spesielt grillet klippfisk

Takk, DogOnSnail

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!