“Nydeleg klippfisk”

Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 27. august 2021

Rause porsjonar med saftig klippfisk, med godt tilbehør. En hyggeleg kelner som innrømte at han ikkje hadde greie på vin, men raskt innhenta hjelp av en kollega. Fin flyt i serveringa, lite venting til tross for at det var et større selskap der samtidig. Veldig god creme brulee med nydeleg sterk, god kaffi til, servert i akkurat passe tid etter at vi var ferdig med hovedretten.

Takk, gretelivt

Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi skulle spise middag i Kristiansund, men masse var stengt på mandager. Sjøstjerna så ut til at var en Chinarestaurant fra utsiden, men det viste seg at Chinarestauranten var i andre etg. Vi ble tatt imot av en hyggelig kelner som fant et bord til oss selv om det var ganske fullt.ut fra menyen bestilte vi 4 forskjellige retter. Disse ble servert samtidig og smakte veldig godt. Selv om retten var mer enn nok mat, måtte vi bare ha kaffe og dessert som også var nydelig. Anbefaler dette stedet. Du vil ikke angre

2  Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Totalt amatørmessig. Servitører som er mer interessert i å snakke med hverandre enn å gi service. Bestilte grillet portugisisk bacalhau og fikk en bit tørr klippfisk hvor halvparten av tallerkenen besto av en haug med majones og resten av rå løk og tomater. Anbefales ikke.

Takk, josteinj944
Anmeldt 7. august 2021 via mobile enheter

Vi var 4 personer som var heldig å få bord ute.
Nyansatt på opplæring var utrolig hyggelig og bidro til et vellykket besøk.
Maten var helt fantastisk - klippfisk må bare prøves.

Takk, 2512henning
Anmeldt 2. august 2021 via mobile enheter

Første besøk for et godtvoksent par. Midt i byen. Hyggelig og effektiv betjening. Chilimarinerte scampi til forrett. Ostegratinert klippfisk med salsa og chilipoteter,nachos, hvetetortilla med guacamole til den ene av oss. Originalt og kjempegodt. Fish and chips («fishan») for den andre i restaurantversjon: Fritert fisk og kamskjell servert med pommefrites og coleslaw. Litt tørr fisk, men fem stjerner likevel for anstendige vinpriser.

Takk, magnen2018

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!