“Bestilte bacalao.Stor porsjon.smaken ok.men mengden av klippfisk i retten var skammelig.I”
Anmeldelse av Sjøstjerna

Sjøstjerna
Vurdert som nr. 2 av 47 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Norsk
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Middagsalternativer: Sent på kvelden, Reservasjoner
Anmeldt 24. september 2021 via mobile enheter

Bestilte sjøstjernas bacalao.Skammelig lite klippfisk i retten.fant 2 små biter fisk.resten bare løk og potet.Sa fra til betjening.men ble møtt med et smil.Ingen unnskyldning.Det blir lenge til neste besøk.!

Dato for besøk: september 2021
2  Takk, Jan K

Anmeldt 30. august 2021 via mobile enheter

Første gang vi besøkte dette stedet, på anbefaling av familiemedlemmer. Klippfisk carpaccio og kamskjell til forretter var fantastisk godt, spesielt currysausen til kamskjell. Blåskjell og Blandabaill til middag var superb og Crème Bruleet og Jordbær med Mangochampagne til dessert var helt himmelsk. Meget bra service, Gluten og Melkeintoleranse ble taklet på strak arm og prisene var svært hyggelige. Vi gir dette stedet våre varmeste anbefalinger.

Takk, Jatomo56
Anmeldt 27. august 2021

Rause porsjonar med saftig klippfisk, med godt tilbehør. En hyggeleg kelner som innrømte at han ikkje hadde greie på vin, men raskt innhenta hjelp av en kollega. Fin flyt i serveringa, lite venting til tross for at det var et større selskap der samtidig. Veldig god creme brulee med nydeleg sterk, god kaffi til, servert i akkurat passe tid etter at vi var ferdig med hovedretten.

Takk, gretelivt
Anmeldt 25. august 2021 via mobile enheter

Vi skulle spise middag i Kristiansund, men masse var stengt på mandager. Sjøstjerna så ut til at var en Chinarestaurant fra utsiden, men det viste seg at Chinarestauranten var i andre etg. Vi ble tatt imot av en hyggelig kelner som fant et bord til oss selv om det var ganske fullt.ut fra menyen bestilte vi 4 forskjellige retter. Disse ble servert samtidig og smakte veldig godt. Selv om retten var mer enn nok mat, måtte vi bare ha kaffe og dessert som også var nydelig. Anbefaler dette stedet. Du vil ikke angre

2  Takk, Arne Gunnar H
Anmeldt 18. august 2021 via mobile enheter

Totalt amatørmessig. Servitører som er mer interessert i å snakke med hverandre enn å gi service. Bestilte grillet portugisisk bacalhau og fikk en bit tørr klippfisk hvor halvparten av tallerkenen besto av en haug med majones og resten av rå løk og tomater. Anbefales ikke.

Takk, josteinj944

Reisende som så på Sjøstjerna, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sjøstjerna? Del dine erfaringer!