Jimpec
Dato for oppholdet: desember 2018
3,0 av 5 boblerRom
3,0 av 5 boblerService
3,0 av 5 boblerSovekvalitet
1003, Front Office ManagerQuality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 16. jan. 2019
Hei, og takk for din tilbakemelding.

Ha en fin dag videre, og velkommen tilbake.

Bli belønnet med One Key
    0.0 km fra Quality Hotel Grand Kristiansund
    Restaurant
    Se flere hoteller i Kristiansund
    Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet med kort gangavstand til det som betegnes som sentrum. Eldre hotell som er en institusjon i byen, men som med jevne mellomrom har hatt flere oppgraderinger. Større standardrom enn det som er vanlig ved nye byhoteller, ellers rent og ryddig. Fint resepsjonsområde med hyggelige sitteplasser-/kroker..

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, JoHo68
    1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding.
    Vi håper vi får være ditt vertskap også neste gang du besøker Kristiansund.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Kom fra Røros og skulle kjøre Atlanterhavsveien dagen etter. Dette hadde høy score på TripAdvisor, men den var nok litt misvisende. Hadde stort rom, men det var høyt under taket og lite koselig. Trenger oppshining.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, jorunnr531
    1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vi har mange ulike romtyper, og jeg beklager at du ikke var fornøyd med rommet som du ble tildelt.
    Håper oppoldet ellers var trivelig.

Ha en fortsatt god sommer, og velkommen tilbake.

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Hotell som forventet i Choice kjeden. Rent og pent, fint bad og gode senger. Helt grei frokost. Hyggelig betjening som tok oss godt imot i resepsjonen. Å finne rommet sitt derimot, var rene labyrinten! 3 forskjellige heiser måtte vi prøve før vi kom til der hvor rommet vårt var. Ingen merking i det hele tatt! De kunne spandert på seg noen skilt, eller i det minste forklare mere detaljert hvilken heis vi skulle ta istedenfor å bare peke i retningen vi skulle gå. Vi møtte flere andre forvirrede mennesker som også lette etter rommet sitt 🙄

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, mariannem994
    1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Beklager at vi har vært uklar i å forklare hvilken heis derer skulle ta. Fnt å høre at oppholdet ellres var bra, og at dere ble tatt godt imot.

Ha en fortsatt god sommer, og velkommen tilbake.

Anmeldt 8. juli 2018

Bodde her ei natt, 1490,- for ei natt er litt stiv pris for dette hotellet, men servicen var god da det dekket opp med frokost for oss som skulle dra kl 0500 neste morgen, selv om den var noe begrenset

Dato for oppholdet: juni 2018
    Takk, Frode L

Takk for fin tilbakemelding, og velkommen tilbake.

Ønsker deg en fortsatt fin sommer!

Anmeldt 25. juni 2018

Helt ok hotell, gammelt og ærverdig, men oppusset, ikke mer enn det ga seg ut for å være. Litt avmålt møte med første resepsjonist, men de påfølgende var veldig hyggelige. Hadde Superior rom, dette var veldig romslig og funksjonelt innredet. Gode senger. Flott frokost med alt av egg, frukt og frokostblandinger. Betalt parkering i bakgården, to Tesla ladestasjoner.

Dato for oppholdet: juni 2018
    Takk, Halvor H
    1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juni 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Ha en riktig god sommer, og velkommen tilbake.