Travelocity
Orbitz.com
Anmeldt 5. januar 2019

Ankom hotellet i 12-tiden å fikk rommet med en gang, uten ekstra betaling. Rommet var i grei størrelse og hadde ok seng. Pluss for benk for å legge fra seg koffert i tillegg til pult og et lite bord, greit med plass å oppbevare ting på. Badet hadde deilig gulvvarme og benk hvor man har god plass til sette utover toalettsaker på begge sider av vasken. Ekstra pluss for papirservietter hengende på benken under vasken. Dusjen var romslig, selv for store personer, men hadde ingen gummilist på undersiden av dusjdørene så det renner litt vann utover badegulvet når man dusjer. Plusspoeng for stort vindu som kan åpnes mye.
Frokosten er blant en av de bedre vi har fått på hotell. Masse pålegg å velge mellom, flere ulike typer egg,flere typer juice, ulike varme drikker, frokostblandinger, frukt, grønnsaker, flere typer brød og rundstykker. Brødet vi spiste var det beste vi har fått!!!! Nyyyydelig sprø skorpe med mykt, ferskt innside. Eplejuicen var også god, smakte ikke utvannet som ved de fleste andre hotell.
Ellers kan det nevnes parkering i bakgården for kun 95kr/døgn, gratis softis med flere typer strøssel å velge mellom, gratis popcorn og flere typer varme drikker gratis ved resepsjonen.
Beliggenheten er topp. Rett ved en av inngangene til et kjøpesenter på havna , rett over gata for kino og det er flere restauranter og matbutikker like i nærheten.
Alle ansatte som vi var i kontakt med var blide og hjelpsomme.
Har allerede booket rom på dette hotellet når jeg skal til Kristiansund i starten av februar og gleder meg allerede.

Romtips: På rom 321 hørte vi ingen lyd fra resepsjon eller bar
Dato for oppholdet: januar 2019
Takk, RB844
1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 16. januar 2019

Hei, og tusen takk for din flotte tilbakemelding.

Dette var svær hyggelig lesning og flott reklame for oss!

Ønsker deg en fin dag videre, og hjertelig velkommen tilbake i februar.

Anmeldt 3. januar 2019

Grand hotell i KSU tilbyr trivelig overnatting i klassiske omgivelser, en god seng, og god mat - til en ok pris.
Ingenting spesielt med dette hotellet i grunn. Betjeningen kan fint heve servicen et par hakk, men ellers trivelige folk og god atmosfære.

Dato for oppholdet: desember 2018
Takk, Jimpec

Hei, og takk for din tilbakemelding.

Ha en fin dag videre, og velkommen tilbake.

Anmeldt 30. august 2018 via mobile enheter

Sentral beliggenhet med kort gangavstand til det som betegnes som sentrum. Eldre hotell som er en institusjon i byen, men som med jevne mellomrom har hatt flere oppgraderinger. Større standardrom enn det som er vanlig ved nye byhoteller, ellers rent og ryddig. Fint resepsjonsområde med hyggelige sitteplasser-/kroker..

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, JoHo68
1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. september 2018

Takk for hyggelig tilbakemelding.
Vi håper vi får være ditt vertskap også neste gang du besøker Kristiansund.

Velkommen tilbake!

Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Kom fra Røros og skulle kjøre Atlanterhavsveien dagen etter. Dette hadde høy score på TripAdvisor, men den var nok litt misvisende. Hadde stort rom, men det var høyt under taket og lite koselig. Trenger oppshining.

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, jorunnr531
1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 28. juli 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Vi har mange ulike romtyper, og jeg beklager at du ikke var fornøyd med rommet som du ble tildelt.
Håper oppoldet ellers var trivelig.

Ha en fortsatt god sommer, og velkommen tilbake.

Anmeldt 10. juli 2018 via mobile enheter

Hotell som forventet i Choice kjeden. Rent og pent, fint bad og gode senger. Helt grei frokost. Hyggelig betjening som tok oss godt imot i resepsjonen. Å finne rommet sitt derimot, var rene labyrinten! 3 forskjellige heiser måtte vi prøve før vi kom til der hvor rommet vårt var. Ingen merking i det hele tatt! De kunne spandert på seg noen skilt, eller i det minste forklare mere detaljert hvilken heis vi skulle ta istedenfor å bare peke i retningen vi skulle gå. Vi møtte flere andre forvirrede mennesker som også lette etter rommet sitt

Dato for oppholdet: juli 2018
Takk, mariannem994
1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. juli 2018

Takk for at du tok deg tid til å gi oss din tilbakemelding.

Beklager at vi har vært uklar i å forklare hvilken heis derer skulle ta. Fnt å høre at oppholdet ellres var bra, og at dere ble tatt godt imot.

Ha en fortsatt god sommer, og velkommen tilbake.