Gratis avbestilling frem til 15.08.21
FindHotelUSD 135
Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var slitt, gardinene møkkete, badet minna om et dårlig vedlikeholdt sykehus-bad, verandaen var lite innbydende. Senga var for smal( men det var ikke plass til noe større) senga var også for hard. Rommet var i sin helhet ikke noe å skryte av.
Frokosten var svært god, selv med korona- restriksjoner.
Choise har endel fordeles program, vi hadde dette, men opplever ikke at det gir noen uttelling. Ba om sen utsjekk, det var helt umulig.
I forbindelse med resepsjonen har de en fin sofa avdeling.
På hotellets hjemmeside står det gratis parkering, det stemmer ikke. Her må du betale 105 kr døgnet, eller betale for å stå i gata,
Men rommet har mest å si, det holdt ikke mitt mål, så ved neste besøk i byen, prøver vi noe annet.

Takk, Marixx190479
John Ferstad, General Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding.

Beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet og at våre hjemmesider viser feil informasjon vedr. parkering. Vi har sendt dette videre med beskjed om å rette opp i feilen.

Hyggelig å høre at du var fornøyd med frokosten.

Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

2 overnattinger i varme junimnd. men med rom med balkong var det supert. Koronafrokosten var fint løst med både ferdigsmurt i plast eller valgfrie porsjonspk. Vi var veldig fornøyd med oppholdet, men de ansatte kan godt gå andre steder å røyke enn rett foran inngangspartiet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, aasane

Hei og takk for din positive tilbakemelding.

Ha en forsatt fin sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

God frokost men ellers ga hotellet preg av å være slitent men grei å ligge over en natt om man ikke bryr seg om det. Hyggelig resepsjon og god frokost. Ganske sentralt beliggende. Kommer ikke tilbake uansett. Da prøver jeg heller noe annet

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 580karib

Hei og takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at oppholdet ikk innfridde helt.

Ha en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Helt greit hotell, hverken mer eller mindre.
Grei størrelse på rommene, ok seng, deilig med balkong og allright størrelse på bad.
Passe nok glutenfritt utvalg til frokost.
Hyggelig personal, og fin beliggenhet.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, elisabethh267
1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2019

Hei og takk for din tilbakemelding.

Ha en flott uke videre og velkommen tilbake neste gang du besøker Kristiansund!

Anmeldt 6. oktober 2019 via mobile enheter

En overnatting i hyggelige omgivelser sentralt i Kristiansund. God frokost og avslappet atmosfære. Hyggelig quiz-kveld. Rent og ryddig på rommet, behagelig seng og stilt på natten. Godt fornøyd med oppholdet.

Dato for oppholdet: oktober 2019
2  Takk, 47henningl
1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2019

Tusen takk for din hyggelige tilbakemelding.

Ha en flott uke videre og velkommen tilbake neste gang du besøker Kristiansund!