Orbitz.comUSD 134
CheapTicketsUSD 134
TripadvisorUSD 134
Trip.comUSD 143
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Innsjekkingen gikk tregt når resepsjonisten etter lang ventetid kom til resepsjonen. Bedre service senere på kvelden. Fint tilbud med kaffe ved ankomst.
Rommet stort og greit, men burde hatt en kaffemaskin eller vannkoker på rommet ved en så høy pris.
Grei og trygg ´corona’-frokost med noe ferdigsmurt i tillegg porsjonspakninger, - alt innpakket i plast. Rask og hyggelig betjening.

Takk, herrol
John Ferstad, General Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding.

Våre resepsjonister har flere oppgaver og noen av disse gjør at de dessverre må forlate resepsjonen innimellom. Beklager at dette gjorde ventetiden lang før dere fikk sjekket inn.

Fint å høre at dere hadde et godt opphold og at dere var fornøyd med rommet.

Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 8. juli 2020 via mobile enheter

Rommet var slitt, gardinene møkkete, badet minna om et dårlig vedlikeholdt sykehus-bad, verandaen var lite innbydende. Senga var for smal( men det var ikke plass til noe større) senga var også for hard. Rommet var i sin helhet ikke noe å skryte av.
Frokosten var svært god, selv med korona- restriksjoner.
Choise har endel fordeles program, vi hadde dette, men opplever ikke at det gir noen uttelling. Ba om sen utsjekk, det var helt umulig.
I forbindelse med resepsjonen har de en fin sofa avdeling.
På hotellets hjemmeside står det gratis parkering, det stemmer ikke. Her må du betale 105 kr døgnet, eller betale for å stå i gata,
Men rommet har mest å si, det holdt ikke mitt mål, så ved neste besøk i byen, prøver vi noe annet.

Takk, Marixx190479

Hei og takk for din tilbakemelding.

Beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet og at våre hjemmesider viser feil informasjon vedr. parkering. Vi har sendt dette videre med beskjed om å rette opp i feilen.

Hyggelig å høre at du var fornøyd med frokosten.

Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake.

Anmeldt 7. juli 2020 via mobile enheter

2 overnattinger i varme junimnd. men med rom med balkong var det supert. Koronafrokosten var fint løst med både ferdigsmurt i plast eller valgfrie porsjonspk. Vi var veldig fornøyd med oppholdet, men de ansatte kan godt gå andre steder å røyke enn rett foran inngangspartiet.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, aasane

Hei og takk for din positive tilbakemelding.

Ha en forsatt fin sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 28. november 2019 via mobile enheter

God frokost men ellers ga hotellet preg av å være slitent men grei å ligge over en natt om man ikke bryr seg om det. Hyggelig resepsjon og god frokost. Ganske sentralt beliggende. Kommer ikke tilbake uansett. Da prøver jeg heller noe annet

Dato for oppholdet: november 2019
Takk, 580karib

Hei og takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at oppholdet ikk innfridde helt.

Ha en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 15. november 2019 via mobile enheter

Helt greit hotell, hverken mer eller mindre.
Grei størrelse på rommene, ok seng, deilig med balkong og allright størrelse på bad.
Passe nok glutenfritt utvalg til frokost.
Hyggelig personal, og fin beliggenhet.

Dato for oppholdet: november 2019
1  Takk, elisabethh267
1003, Front Office Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 19. november 2019

Hei og takk for din tilbakemelding.

Ha en flott uke videre og velkommen tilbake neste gang du besøker Kristiansund!