Booking.comUSD 161
eDreamsUSD 161
Trip.comUSD 170
Anmeldt 25. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger sentralt plassert og har greie rom. Frokosten var ok, men rom som ikke er klar etter kl 1500 er for dårlig. Det er ikke noe som trekker spesielt ned, men heller ikke noe som løfter opp. Ok overnatting, men ikke noe mer

Takk, RosslandR
Anmeldt 21. juli 2020

Hotellet bar preg av alder og slitasje. Rommene var rene men små. Den røde tråden vil jeg si er at alt er lite. Lite rom, liten heis, liten resepsjon og sist men ikke minst lite med frokostsitteplasser. Maten var ok. Hadde med hund. Okei forhold for det. Ett greit hotell for 1 natt men anbefaler ikke noe lengre opphold.

Takk, thomasrE3441XM
Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble sjekket inn av to unge veldig hyggelige jenter, det satte standarden. Men dessverre er det slik at det finnes altid noen som ønsker å fremtre med en provoserende holdning. På kveldinga og morgenen etter var det, var det vanskelig å oppleve oppholdet som positivt. Dette må de jobbe med...
Frokosten var vel den største skuffelsen, all maten var pakket i plastfolie og ikke alt var fra samme dag. Dette var ikke bra...

1  Takk, Olav59
John Ferstad, General Manager på Quality Hotel Grand Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. juli 2020

Hei og takk for din tilbakemelding.

Vi beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet.
Håper dere besøker oss igjen slik at vi kan rette opp inntrykket.

Vedr. frokost har vi nok hatt utfordringer den siste tiden og dette beklager vi selvsagt.

Ha en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Etter å ha blitt møtt med antibac og info om koronatiltak trodde jeg at hotellet tok dette på alvor. Helt til frokosten. Der ble alle gjestene loset inn i et trangt område for å forsyne seg selv. Folk sto tett. Det lå bestikk i pålegget som alle tok på og la tilbake oppi pålegget. Det samme med brød som gjestene selv kunne skjære opp. Det ble nesten komisk at bordene i det ene rommet sto med litt avstand.

Takk, Mette B

Vi beklager at oppholdet ikke ble helt som forventet.
Håper dere besøker oss igjen slik at vi kan rette opp inntrykket.

Ha en fortsatt fin sommer.

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Vi sjekket inn på for en natt på vei nordover. Vi oppgraderte til et superior rom og fikk et stort flott rom rett over inngangspartiet til hotellet. Det viste seg å ha en ulempe, pga bråk fra uteliv på natta. Men det er jo ikke hotellet sin feil. Rommet var rent og pent og sengen var god. Fint og rent bad også. Begrenset parkering på hotellet. Vi var heldige og fant en plass på gaten utenfor. Ganske billig parkering. Vi betalte 60 kr til neste dag. Ingen ting å utsette på service på hotellet. Bra frokost. Hotellet kan anbefales

1  Takk, bsh371113

Hei og takk for din positive tilbakemelding.

Ha en fortsatt fin sommer og velkommen tilbake!