Terje H
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
  • Algotels
0.3 km fra Comfort Hotel Fosna
Bar/lounge
Dobbeltrom med bad, tv, gratis internett. Vannkoker med kaffe og te
Bli belønnet med One Key
      kr 1 645
    0.0 km fra Comfort Hotel Fosna
    Se flere hoteller i Kristiansund
    Anmeldt 10. september 2018 via mobile enheter

Sentralt beliggende, grei langtidsparkeringen 150 meter unna. Rent og pent på rommet. God frokost. Ingen restaurant. Grei pris. Hyggelig betjening. Ville vel ikke tatt med fruen hit i flere dager, men for min ene natt får hotellet godkjent

Dato for oppholdet: september 2018
    Reisetype: Reiste alene
    Takk, Tor S
    Anmeldt 2. september 2018 via mobile enheter

Vi ankom 12 personer tidlig på kvelden og sjekket raskt inn på, for vår del et stort dobbeltrom.
    Rent og ordentlig både rom og bad. Grei seng.
    Parkering rett utenfor inngangen.
    Frokosten var i enkleste laget uten speilegg, men med eggerøre, bønner og pølser. (Huff!! Server norsk frokost)
    Helt greit for ei natt på tur, en ikke noe sted å bo over tid.

Dato for oppholdet: august 2018
    Takk, 596erikn
    Anmeldt 2. august 2018 via mobile enheter

Vi valgte hotellet på grunn av plasseringen og på grunn av at vi hadde med hund på reisen. Hotellet var lite, men trivelig, og hadde hyggelig betjening. Vi følte oss velkommen med hund. Frokosten var enkel, men god, og det var vel egentlig ikke noe vi savnet. Vi bodde på hotellet kun en natt. Vi hadde et familierom i andre etasje, og var to voksne, en ungdom og en hund. Rommet var passe stort.

Dato for oppholdet: juli 2018
    Takk, Bebaglo
    Anmeldt 24. mai 2018

Stort og flott rom med panoramautsikt mot sjøen! Rask wifi, god frukost. Bra at vi fikk parkere gratis ved inngangen til hotellet! Minus var litt ubehagelig dusj, og det ble vått rundt toalettet ved bruk av dusjen.

Romtips: Be om rom med havutsikt, i øvre etasjer.
    Dato for oppholdet: mai 2018
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    Takk, travelerL3922BK
    Anmeldt 14. mars 2018 via mobile enheter

Helt fantastsik! Beliggenheten er sentral med kort vei til byens begivenheter. Utrolig greie og gjestfrie personale. Fin standard og flott utsikt! Ikke minst rask wifi. Dette anbefaler jeg virkelig på det sterkeste.

Dato for oppholdet: mars 2018
    Takk, inams4