Trond Cook T
Bergen, Norge
Anmeldelse av Comfort Hotel Fosna
2,0 av 5 boblerAnmeldt 28. juli 2020via mobile enheter
Dobbeltrom med bad, tv, gratis internett. Vannkoker med kaffe og te
  • ZenHotels.com
      kr 1 645
    0.0 km fra Comfort Hotel Fosna
    Se flere hoteller i Kristiansund
    Anmeldt 15. juli 2020

Kom fram til hotellet, og blei vist til hotellrommet. I senga var det flekkete på lakenet, og det låg gamle kontaktlinser der. Hotellrommet lukta røyk og det såg ikkje bra ut. Badet på rommet vårt lukta grusomt. Vår familie anbefaler ikkje dette hotellet. Rommet til min mor og far var nesten verre enn mitt, vindua kan ikkje ha vore vaska på nokon år.... Synst ikkje detta var noko greit. Kristiansund ser veldig fint ut, men er grisete i gatene og mykje glasbrot på vegen. Vi hadde med hund og det var rett og slett utrivelig å ha ho med. Anbefaler ikkje dette. Dette kan ikkje målast med forige natt i Molde.

1  Takk, 0amalieh
    Anmeldt 15. juli 2020 via mobile enheter

Vi sjekket inn på kvelden. Traff ei blid og hyggelig dame. Hun gav oss beskjed om at frokost serveres fra 7.30... Vi fant rommet vårt. Dette var ok-. Fikk rom med utsikt over havna, men vinduet hadde ikke vært vasket i år, kanskje ikke i fjor heller... Morgenen etter gikk vi til frokost på anvist tid. Frokosten holdt da på å bli satt frem. Verten opplyste til oss at det var kl 8 den startet. Et annet par fikk beskjed om 8.30... Ca kl 9 var alt på plass... Rett og slett for dårlig. Rommet var som sagt ok- vi fikk nesten det vi betalte for... Bestiller aldri her igjen. Gir karakteren 2 for gratis parkering... Kristiansund ellers var et tomt, slitt bysentrum. Nesten totalt uten liv.

1  Takk, _rnulfs
    Anmeldt 12. februar 2020 via mobile enheter

Comfort hotell er ikke hotellet du får bo på om du ønsker en viss standard
    Du blir henvist til Fosna hotell, rett over gaten.

Her er det gammelt og slitt, harde senger, elendig service, skittent.

Jeg har dessverre overnattet på dette hotellet over 10 ganger i forbindelse med jobb.

Frokosten er dårlig. Etter klokken 08:00
    Kan man bare glemme å få eks bacon.

Om dette hotellet er eneste alternativ i Kristiansund, så er det bedre å reise til Molde å bo der. Kun 1 times kjøring fra Kristiansund.
    Dette er skrale greier!!!

Dato for oppholdet: februar 2020
    3  Takk, trondb526
    Anmeldt 22. desember 2019

Hadde nylig mitt andre besøk hos comfort hotell Fosna i Kristiansund. Jeg ble møtt av en svært nedlatende og frekk mann i resepsjonen som jeg opplevde som veldig ubehagelig. Jeg sa at jeg ikke fant meg i å bli snakket til på en slik nedlatende måte og han svarte med å le av meg og at jeg fikk ta det opp med ledelsen. Senere på kvelden ble en av artistene som opptrådte på Stellar festivalen (som også hadde fått rom på samme hotell) møtt med flere rasistiske utsagn og nedlatende kommentarer.
    Lignende hendelse hendte også i fjor under Stellarfestivalen.
    Svært skuffet over dette oppholdet. Kommer aldri til å dra hit igjen, anbefaler heller ingen andre å bruke dette hotellet for slike arrangementer.

Dato for oppholdet: desember 2019
    Takk, angelicareitan
    Anmeldt 28. september 2019

Kom frem til stengt resepsjon uten noen informasjon om noe. Måtte lete etter hvor vi skulle gå. Kom frem til ett annet hotell i nabobygget (Astoria hotell) der vi tydligvis kulle bo da Fosna var under oppussing. Dette ikke det vi bestilte eller ønsket. Uforståelig at ikke nordicchoice ikke opplyser om dette da de tydligvis har pusset opp Fosna hotell over lengere tid.

Dato for oppholdet: september 2019
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
    1  Takk, oddvars2014