Orbitz.com
Priceline
eDreams
Anmeldt 1. juli 2021 via mobile enheter

Veldig hyggelig resepsjonist, lokasjon midt i smørøyet og god frokost. Rommet vi fikk var fint, og helt supert med kjøleskap og ovn, men alt for varmt og lyst for en sommernatt. Også en del støy fra gaten som gjorde det vrient å ha vinduet åpnet.

Romtips: Gratis parkering i nærheten fra 17:00 - 09:00
Takk, Stefaniuz
Anmeldt 20. september 2020

Booket dette hotellet ut fra hvordan beskrivelsen var på nettsiden. Bildene var også meget innbydende. Ankommer hotellet og blir anvist til et hotell på andre siden av gaten (Astoria). Helt annen resepsjon,bitteliten frokostservering med sitteplasser rundt resepsjonen og fryktelig simple rom! Trangt,ikke speil,ingen knaggrekker (to kleshengere) og tett vask på badet. Så langt fra bildene på nettsiden som man kan komme! Har sendt klage og håper de tar dette til etterretning. Føler oss lurt!

Dato for oppholdet: september 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med NordicChoiceHotels.com
Takk, Janne Alise F
Anmeldt 3. august 2020 via mobile enheter

Hotellet består av to bygninger. Hotellet ser rimelig slitent ut. Resepsjonen er bitteliten. Frokosten, som er grei nok, serveres i en liten krok ved resepsjonen. Rommet var rent. Vi hadde utsikt rett inn i en stillas og til takterrassen som ikke er i bruk. Hotellet har noen få parkeringsplasser som koster kr 85,- pr døgn.

Dato for oppholdet: august 2020
Takk, TigerLill1
Anmeldt 28. juli 2020

Comfort hotell Fosna i Kristiansund er en gedigen skuffelse. Nå er jeg fra by’n, men dette var dårlig.
Nedslitt resepsjonsområde, her var de noen møbler kastet rundt, ingen sjel ingen atmosfære. Her er det ingen som bryr seg. nedslitt rom. All varm mat var kald, frukten var så dårlig at jeg ikke torde spise det, der vi satt i en tarm bak resepsjonen.
OK jeg satt, tok en kopp kaffe...
De som serverte prøvde å gjøre det beste ut av dette.... usikker hva jeg skal kalle frokost rommet.
Jeg vil gi 3 stjerner for fint bad og bra utsikt.... men -2 stjerner for resten av hotellet. Vi burde fått betalt for å overnatte der...

3  Takk, slowtraveler987
Anmeldt 28. juli 2020 via mobile enheter

Alt er lite på dette hotellet
Lite bad
Små bord
Små kopper
Harde dårlige senger

Er du over 180cm tipper jeg du sliter, jeg er 190cm
Tror vi definitivt velger et annet hotel neste gang vi besøker Kristiansund.

1  Takk, Trond Cook T