Anmeldt 9. november 2017 via mobile enheter

Jeg har spist mye forskjellig biff rundt om på mange restauranter, men dette er en av de aller beste biffene jeg har spist, utrolig mør og perfekt medium stekt!

Avsluttet med en meget god hjemmelaget eplekake.

Opphold: november 2017, reiste med venner
Takk, Torry V
Trygve B, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. november 2017

Hei Torry V
Takk for besøket og takk for fantaskisk fin tilbakemelding.
Velkommen tilbake til Scandic Kristiansund neste gang du er i byen.

Mvh Trygve Bjørlo, General Manager

Anmeldt 8. november 2017

• Opphold: november 2017, reiste som et par
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Trygve B, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 1. desember 2017

Anmeldt 7. november 2017

Booket inn i,forbindelse med fylkeskonferansen 2017.
Litt rotete å finne parkeringsplass, måtte gå et stykke for å finne resepsjonen for parkeringsbevis. Fikk fortalt hvor jeg skulle gå, og dette lettet litt, men anbefaler å sette av eventuell baggasje ved inngangen før du parkerer. Der er endel trappetrinn å gå.

Veldig hyggelig resepsjonist. Fikk rom med en gang, lyst og rent med utsikt mot sjøen.
God lunsjen og en flott og smakfull middag første kvelden. Rikholdig utvalg til frokost.

Smilende og hjelpsomme ansatte. Hadde et trivelig opphold. Ingen motforestillinger om ny overnatting om jeg er i Kristiansund.

Anbefales om du ser etter overnatting i Kristiansund !

Romtips: Be om et rom med utsikt mot sjoìøì
  • Opphold: november 2017, reiste på forretningsreise
Takk, Jhonny B
Trygve B, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 8. november 2017

Hei Jhonny B
Takk for besøket og tusen takk for strålende tilbakemelding. Vi jobber hver dag for å skape gode gjesteopplevelse og det er veldig hyggelig at vi får bekreftelse på at vi lykkes.
Velkommen tilbake til Scandic Kristiansund neste gang du besøker byen.

mvh Trygve Bjørlo, General Manager

Anmeldt 21. oktober 2017

• Opphold: oktober 2017, reiste på forretningsreise
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 7. oktober 2017 via mobile enheter

Fint hotell midt i byen. Bacalao må prøves. Kunne vært litt mer oppjustering av rommene. Møterom og service helt ok. Litt vanskelig å finne parkeringsplassen. Veldig god frokost. Kort gåtur til det meste

Opphold: september 2017, reiste på forretningsreise
Takk, TerjeBT_nsberg
Trygve B, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 9. oktober 2017

Hei TerjeBT_nsberg,
Takk for besøket og tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tilbake neste gang du besøker Kristiansund.

Mvh Trygve Bjørlo, General Manager