Dream17874648076
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
TrygveB62, General ManagerScandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 5. des. 2018
Hei Dream17874648076
Tusen takk for besøket og takk for din tilbakemelding.
Vi registrerer at du sammenligner våre priser med ett hotell som ligger utenfor sentrum. Det er nok ikke unaturlig at parkering koster midt i sentrum - spesielt ikke når du hos oss kan parkere under tak.
Veldig hyggelig at du likte besøket i vår restaurant.
Velkommen tilbake også ved en senere anledning!

kr 1 884
Bli belønnet med One Key
  • Trip.com
    kr 1 814
  • Tripadvisor
Restaurant
Dobbeltrom med bad, tv, gratis internett. Vannkoker med kaffe og te
kr 1 411
19.1 km fra Scandic Kristiansund
Gratis parkering
Se flere hoteller i Kristiansund
Anmeldt 21. november 2018

Flott hotell, god utsikt. bra restaurant. Anbefaler gjerne dette hotellet for par som ønsker seg et sted å være på i Kristiansund. Nærme de fleste steder i Kristiansund og raskt til sentrum om du skal ut og spise eller annet.

Dato for oppholdet: november 2018
Takk, Getaway61963605543
TrygveB62, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 23. november 2018

Hei,
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding!

Anmeldt 9. oktober 2018

Vi leide 4 rom i forbindelse av vårt firma sin deltakelse på Smøla Bonan. Hotellet er bra, noe slitte er badene, kunne ha trengt en litt oppdatering, men likevel et bra hotell. Frokosten får en ekstra skår:)

Dato for oppholdet: oktober 2018
Takk, M7779DIfrankb
TrygveB62, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. oktober 2018

Hei,
Tusen takk for fantastisk tilbakemelding.
Velkommen tilbake neste år!

Anmeldt 23. september 2018 via mobile enheter

Scandic Kristiansund ligger sentralt plassert i sentrum av byen med gangavstand til byens restauranter og basarer. Hotellet er av den eldre sorten, noe som interiøret bærer litt preg av, men de kompenserer godt med en meget god frokost, flott utsikt for de som ønsker å oppgradere og ikke minst har de et eget bie-hotell på taket utenfor frokost-salen. En meget sympatisk handling i og for seg, samtidig som de gir gjestene mulighet til å kjøpe honning fra nevnte hotell i resepsjonen. Tommel opp!!

Hotellet tilbyr også parkering i parkeringshuset vegg i vegg hvor det finnes hele 4 Tesla ladere, men her må jeg gjøre oppmerksom på at takhøyden er svært lav. Spesielt viktig er det for Tesla eiere å være obs på at både bagasjeluke og måkevinger vil komme i kontakt med taket og forårsake riper dersom man åpner helt opp. Tipset er å ta ut passasjerer og bagasje før dere rygger inn for å koble til ladekabel. Undertegnede klarte dessverre å ripe opp bagasjeluken i ladeskiltet som er uheldig plassert innenfor gulmarkert parkeringssone men hotellet er gjort oppmerksom på dette og forhåpentligvis vil skiltene bli flyttet slik at ikke flere er uheldige.

Ellers kan jeg anbefale å gå Havstien som er ca 5 minutters gange fra hotellet. Turen tar ca 1,5 timer og er vel verdt innsatsen. Flott natur og knall utsikt.

Alt i alt et godt hotell som serverer en av de bedre frokostene sammenlignet med andre Scandic hotell.

Takk, Svein72
TrygveB62, General Manager på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 25. september 2018

Hei igjen Svein72
Tusen takk nok en gang for besøket og veldig hyggelig tilbakemelding.
Velkommen tilbake også neste gang du besøker Kristiansund.

Anmeldt 14. september 2018

Flott beliggenhet. Sentralt og mye å tilby i nærmiljøet. Rett ved sjøen, kjøpesenter og restauranter. God mat og hyggelig betjening i restauranten i tilknytning til hotellet. Jeg ville valgt samme hotell igjen.

2  Takk, 854christinh
TrygveB62, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 17. september 2018

Hei Christin H,
Takk for besøket og tusen takk for super tilbakemelding.

Anmeldt 2. september 2018

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Trygve B, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 3. september 2018