TripadvisorUSD 143
Travelocity
Orbitz.com
eDreams
Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, nede ved kaia hvor det et flere restauranter og butikker i kort avstand. Hyggelig perssonale. Gode priser. Rene og innbydende rom med god størrelse. Veldig bra frokost til tross for Corona-restriksjoner. Dersom jeg skal være veldig kritisk er det eneste lille minuset litt kronglete parkering og litt for langt å gå fra parkering inn på hotellet. Men dette er et ubetydelig minus

Takk, Hege Johanna S
Trygve Bjørlo, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei Hege,
Takk for besøket og tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
Ønsker deg og dine en fortsatt god sommer!

mvh Trygve

Anmeldt 6. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
  • Reisetype: Reiste med venner
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Trygve Bjørlo, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Helt gjennomsnittlig hotell, med fin beliggenhet. Hoteller var som sagt som forventet, men det er noe ved hoteller som samtidig gir et «slitt preg». Vanskelig å sette fingeren på hva det er. Mulig litt lysforhold i resepsjon- og hotellganger, mulig resepsjonsområdet, mulig restaurant.. ikke spesielt godt svar selv, men...

1  Takk, JoHo68
Trygve Bjørlo, General Manager på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei JoHo68
Takk for besøket og tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt imot på en veldig hyggelig måte. På rommet fant vi ut at vannkranen i baderommet lekket, men etter at vi ga beskjed og hadde spist lunsj, var allerede hele kranen byttet ut! Dette var veldig effektivt og proft gjort! Med tanke på koronarestriksjonene var også frokostbuféen under svært god kontroll, og hele oppholdet på Scandic Kristiansund ble veldig fint! Vi kommer gjerne tilbake til dere!

Takk, leonhardh532

Tusen takk for besøket og fantastisk tilbakemelding.
Fortsatt riktig god sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com