Mads-Yngvar F
2,0 av 5 boblerAnmeldt 13. juli 2020via mobile enheter
Trygve Bjørlo, Daglig lederScandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 14. juli 2020
Hei Mads-Yngvar,
Takk for besøket og tusen takk for tilbakemelding.
Dessverre er det ofte slik at det finnes begrensninger på godene og vi har fått en ny utfordring denne sommeren da alle våre gjester kommer med bil.
Ønsker deg en fortsatt god sommer!

mvh Trygve
kr 1 995
kr 1 855
  • Strawberry Hotels
    kr 1 995
Restaurant
Dobbeltrom med bad, tv, gratis internett. Vannkoker med kaffe og te
kr 1 411
      kr 1 620
    0.0 km fra Scandic Kristiansund
    Se flere hoteller i Kristiansund
    Anmeldt 12. juli 2020 via mobile enheter

Fin beliggenhet, nede ved kaia hvor det et flere restauranter og butikker i kort avstand. Hyggelig perssonale. Gode priser. Rene og innbydende rom med god størrelse. Veldig bra frokost til tross for Corona-restriksjoner. Dersom jeg skal være veldig kritisk er det eneste lille minuset litt kronglete parkering og litt for langt å gå fra parkering inn på hotellet. Men dette er et ubetydelig minus

1  Takk, Hege Johanna S
    Trygve Bjørlo, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 14. juli 2020

Hei Hege,
    Takk for besøket og tusen takk for fantastisk tilbakemelding!
    Ønsker deg og dine en fortsatt god sommer!

mvh Trygve

Anmeldt 6. juli 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
    • Reisetype: Reiste med venner
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
    Trygve Bjørlo, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 2. september 2020

Anmeldt 6. juli 2020 via mobile enheter

Helt gjennomsnittlig hotell, med fin beliggenhet. Hoteller var som sagt som forventet, men det er noe ved hoteller som samtidig gir et «slitt preg». Vanskelig å sette fingeren på hva det er. Mulig litt lysforhold i resepsjon- og hotellganger, mulig resepsjonsområdet, mulig restaurant.. ikke spesielt godt svar selv, men...

2  Takk, JoHo68
    Trygve Bjørlo, General Manager på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 7. juli 2020

Hei JoHo68
    Takk for besøket og tusen takk for din tilbakemelding.

Anmeldt 1. juli 2020 via mobile enheter

Vi ble tatt imot på en veldig hyggelig måte. På rommet fant vi ut at vannkranen i baderommet lekket, men etter at vi ga beskjed og hadde spist lunsj, var allerede hele kranen byttet ut! Dette var veldig effektivt og proft gjort! Med tanke på koronarestriksjonene var også frokostbuféen under svært god kontroll, og hele oppholdet på Scandic Kristiansund ble veldig fint! Vi kommer gjerne tilbake til dere!

Takk, Leonhard H

Tusen takk for besøket og fantastisk tilbakemelding.
    Fortsatt riktig god sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 19. juni 2020

Dato for oppholdet: juni 2020
    Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com