Priceline
Orbitz.com
Agoda.comUSD 145
Anmeldt 11. juli 2021

Vi bestilte junior suite for fire personer (to voksne og to barn). Fikk et ålreit rom i 7. etasje med fin utsikt. Rommet har grei standard. Et pluss med et tomt og kaldt kjøleskap - for nedkjøing av eget drikke.
Det eneste å plukke på, er at frokosten ble noe kaotisk - og det er opp til gjestene selv å holde avstand og sprite seg godt nok. Frokosten var ellers veldig bra!
Kan anbefale hotellet for familier.

Takk, Ørjan G
Trygve Bjørlo, General Manager på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 12. juli 2021

Takk for besøket og tusen takk for veldig hyggelig tilbakemelding!

Anmeldt 8. juli 2021 via mobile enheter

Vi kom til Hotellet 4 juli. Dette var en varm dag men et godt klima i resepsjonsområdet. Der ble vi møtt av en hyggelig kar i resepsjonen. Fikk nøkkel og fant rommet. RoMeg var helt ok å se på men det var ufattelig dårlig klima. Ventilasjonen var ikke eksiterende. Ba om at de satte i gang ventilasjonsanlegget men det viste seg at det gikk på full drift og kunne ikke bli bedre. Vi fikk låne en vifte. Viften derimot, den måtte selv skru sammen skikkelig da den var løs raklet voldsomt med mye ulyd. Det hjalp ikke mye med viften. Var fryktelig vanskelig å sove.
Vi var tre stk på dette rommet. De klarte ikke noen gang og legge inn rett antall håndklær til oss. Dette måtte vi be om hver dag. Det var og en minibar på rommet men den var ikke satt i gang så det var ikke mulig og legge kald drikke på rommet eller forsyne seg av et kjøleskap.
Parkeringen av bil er ganske utrolig. Vi fikk en parkeringslapp som skulle legges synlig i bilen. Og kveld en så gikk alt greit vi fikk parkert men veldig trangt om plassen.
Kveld 2 var det ingen ledige plasser men ble henvist til gateparkering det ville koste oss ekstra. etter en lang diskusjon med den ansatte fikk vi en nødpass de har i nabobygget. Påfølgende morgen måtte jeg igjen hente flere håndklær. hvor jeg overhørte en klage fra nabobygget om to biler som stå feilparkert. En av de var min bil. Jeg sa i fra til de i resepsjonen at den ene var min og at den blir flyttet når vi skal ut. Det var ikke godt nok, da det ikke var der jeg skulle stå. Og igjen forklarte jeg deres utfordring. Det er ikke nok plasser her og her er det førstemann til mølla prinsippet som gjelder. Siste natt parkerte vi hos venner og kostet på oss taxi to veier for å slippe dette styret igjen med parkering.
Ved utsjekk klarte hotellet og ta seg betalt Kr 240,- for parkering over tre netter.
Min kollisjon er at dette hotellet ønsker ikke gjester, iallfall ikke med egen bil

Romtips: Scandic Kristiansund bør unngås for enhver pris. Telt gir en bedre opplevelse.
Takk, Geihal

Takk for besøket og tusen takk for tilbakemelding.
Vi beklager serien av dårlige opplevelser og de ubehageligheter dette medførte.

Ønsker dere en fortsatt god sommer!

Anmeldt 17. juni 2021

Sentralt beliggende hotell med god service.God frokost og noe eldre men rene store rom.Litt tungvint med mange trapper fra parkering ,kan bli tungt om du har mye bagasje.Svært hyggelig og hjelpsom dame i resepsjonen samt gode senger og godt renhold gjør at vi gjerne kommer tilbake selv om noen deler av hotellet kunne virke noe slitt

Takk, ellerine

Takk for besøket og tusen takk for fantastisk tilbakemelding.
Fortsatt god sommer og velkommen tilbake!

Anmeldt 14. juni 2021

Anmeldt 7. juni 2021