ScandicHotels.comUSD 142
Priceline
Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Trygve Bjørlo, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Slitent hotell. Rom trenger helt klart oppgradering. Litt kloakklukt på det ene vadet men dette bedret seg. Fin utsikt mot innseiling. Fint med parkering i kjeller. Vi hadde to rom et superior og et standard. Litt spesielt at begge rom er omtrent identiske bare i forskjellige etasjer. Frokost som pleier å være bra på denne kjeden skuffer med at det ikke var mer rundstykker når man kom kl 0900 - det er ikke mer var svaret. Brødet som var der var helt klart ikke ferskt og smakte gammelt, så det var en dårlig opplevelse. Pålegg og varm mat helt ok / bra. Godt med frukt også.

Takk, 495seg

Takk for besøket og tusen takk for tilbakemelding.
Vi beklager at dere fikk ett litt dårlig inntrykk av frokosten vår - den er normalt veldig bra.

mvh
Trygve

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Her får du ett hotel med ikke for mye fasiliteter men helt greit for en overnatting.
Dyrt med parkering da vi måtte stå i ett parkeringshus i nærheten.

God frokost og romslig familierom
På mange andre hoteller har de tider som vi måtte velge å komme til frokost, men her var det valgfritt i frokosttiden, noe som gjorde hele frokostopplevelsen mye mindre masete.

Ingen aktiviteter for barn el

Takk, Hege B

Takk for besøket og tusen takk for tilbakemelding.

mvh
Trygve

Anmeldt 22. juli 2021

To voksne og tre barn lå på en junior suite. Passet oss perfekt for anledningen. Badekar på rommet var midt i blinken. God rengjøring på rommet. Rommene er av eldre dato og bærer litt preg av det men renheten var bra! Frokosten var fantastisk og det fantes noe som var for enhver person

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, AnneEliineE
Trygve Bjørlo, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juli 2021

Tusen takk for besøket og fantastisk tilbakemelding.
Ønsker dere en fortsatt fin sommer.

mvh Trygve

Anmeldt 20. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Trygve Bjørlo, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 21. juli 2021