Agoda.com
ScandicHotels.comUSD 143
Anmeldt 7. august 2021

Vi var en familie på fire som bodde her en natt. Rommet var dårlig rengjort, samt svært utdatert. Det var dårlig sparkling, tydelig tegn til slitasje. Bad med et lite innbydende badekar med et utslitt dusjforheng. Ikke verdt pengene!

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med Scandic Hotels
Takk, OlaNordmann1
Trygve Bjørlo, Daglig leder på Scandic Kristiansund, svarte på denne anmeldelsenBesvart 13. august 2021

Takk for besøket og tusen takk for tilbakemeldin.
Vi baklager at oppholdet ikke stod til forventningen.

Anmeldt 1. august 2021

Helt ok, men var uheldi med resepsjonisten som tok i mot oss, da hun ikke var service innstilt og himlet med øynene. Var støvete da vi kom, men ble bedre dag nr.2 etter renholderne hadde vært dær. Slitent hotell og har bruk for oppussing, men bra frokost.

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com
Takk, elangr678578

Anmeldt 29. juli 2021

Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ScandicHotels.com

Anmeldt 27. juli 2021 via mobile enheter

Slitent hotell. Rom trenger helt klart oppgradering. Litt kloakklukt på det ene vadet men dette bedret seg. Fin utsikt mot innseiling. Fint med parkering i kjeller. Vi hadde to rom et superior og et standard. Litt spesielt at begge rom er omtrent identiske bare i forskjellige etasjer. Frokost som pleier å være bra på denne kjeden skuffer med at det ikke var mer rundstykker når man kom kl 0900 - det er ikke mer var svaret. Brødet som var der var helt klart ikke ferskt og smakte gammelt, så det var en dårlig opplevelse. Pålegg og varm mat helt ok / bra. Godt med frukt også.

Takk, 495seg

Takk for besøket og tusen takk for tilbakemelding.
Vi beklager at dere fikk ett litt dårlig inntrykk av frokosten vår - den er normalt veldig bra.

Anmeldt 24. juli 2021 via mobile enheter

Her får du ett hotel med ikke for mye fasiliteter men helt greit for en overnatting.
Dyrt med parkering da vi måtte stå i ett parkeringshus i nærheten.

God frokost og romslig familierom
På mange andre hoteller har de tider som vi måtte velge å komme til frokost, men her var det valgfritt i frokosttiden, noe som gjorde hele frokostopplevelsen mye mindre masete.

Ingen aktiviteter for barn el

Takk, Hege B