“Byens beste thaimat”

Kjøkken: Asiatisk, Thai
Middagsalternativer: Reservater
Middagsalternativer: Reservater
Anmeldt 11. september 2019 via mobile enheter

Alltid smakfullt og rikelige porsjoner til en rimelig penge.
Hyggelig betjening, anbefales hvis man skal ha kvalitets Thai mat

Dato for besøk: september 2019
Takk, captainjaydee

Anmeldt 17. august 2019 via mobile enheter

Veldig fornøyd med maten. Anbefaler spesielt kylling i red curry. Hadde det ikke vært for at det mangler kundetoalett ville det blitt full score.

Dato for besøk: juni 2019
Takk, Tullerull
Anmeldt 16. juli 2019 via mobile enheter

Vel, så stedet når vi kjørte forbi, parkerte og gikk inn. Et lite sted med 4 bord inne. Hyggelig dame som tok i mot bestillingen og hun lagde maten. Gikk raskt og maten var god! Anbefaler stedet!

Dato for besøk: juli 2019
Takk, 282christopherb
Anmeldt 11. juli 2019 via mobile enheter

Veldig god og rikelige porsjoner. Vi går ikke sulten derfra. Har vært der for første gang i sommer og det blir nok ikke siste gang heller. Trivelig personale og vi venta ikke lenge på maten.

Dato for besøk: juli 2019
Takk, Tove B
Anmeldt 31. mars 2019 via mobile enheter

Har handlet med hjem mat her mange ganger. Maten er like god hver gang.
Fornuftige priser og gode porsjoner
Anbefales

Dato for besøk: mars 2019
Takk, jang248

Reisende som så på Diner Thai & Sushi, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Diner Thai & Sushi? Del dine erfaringer!