“Deilig mat, hyggelig lokasjon”
Anmeldelse av Diner Thai

Diner Thai
Vurdert som nr. 9 av 48 Restauranter i Kristiansund
Kjøkken: Asiatisk, Thai
Middagsalternativer: Reservasjoner
Beskrivelse: Kjære kunde! På grunn av ferie holder vi stengt fra 16. desember til 15. januar. Vi beklager! Vi håper å se deg igjen 17. januar. Diner Thai & Thai er en autentisk thairestaurant som leverer en rekke tradisjonelle thailandske og asiatiske retter. Vi holder til sentralt i Kristiansund, rett ved rådhuset.
Anmeldt 6. juli 2023 via mobile enheter

Nydelig mat og vennlig personale. Anbefales på det varmeste. Spiste herlig suppe og satt ute i det fine været og nøt utsikten.

Dato for besøk: juli 2023
Takk, annemargrethea

Anmeldt 5. juli 2023 via mobile enheter

Et lite lokale med kun fore bord, men! Nok engang var vi veldig fornøyd med maten. Anbefaler stedet på det sterkeste! Stikk innom!

Dato for besøk: juli 2023
Takk, 282christopherb
Anmeldt 20. juli 2022 via mobile enheter

Nydelig thai mat og god drikke. Super betjening og koselig lite lokalet! Tar gjerne turen innom ved en senere anledning.

Dato for besøk: juli 2022
1  Takk, Culture02182290665
Anmeldt 22. august 2021

Vi var innom for en lunsjrett. Maten var bra, god porsjon som mettet lenge. Stedet er litt sånn typisk Thailand, lite lokale og matrester fra forrige gjest/er på gulvet. Ingen av de ansatte snakket norsk.

Takk, Geir H
Anmeldt 1. august 2021 via mobile enheter

God mat, rask servering. Ikke la deg lure av stusselig bord og stoler. Maten er bra og prisen er passer til segmentet. Et lite minus: Toalett ikke tilgjengelig uten å spørre.

1  Takk, 160ronnys

Reisende som så på Diner Thai, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Diner Thai? Del dine erfaringer!