“Overraskende god lunsj”

Har du et bilde?
Legg det til.
Dråper by Jullum6
Vurdert som nr. 30 av 47 Restauranter i Kristiansund
Beskrivelse: Dråper by Jullum6 er en vinbar på torget i Kristiansund sentrum. Her kan du nyte utsøkt vin, egenkomponerte gin-cocktails og et spennende utvalg oster og skinker. På dagtid er det kaffe servering med lunch og kaker. Velkommen inn til oss!
Anmeldt 22. juli 2020

Delikat utvalg av skinke og utsøkte lokale oster. Betjening med interesse for mat og drikke. Anbefales.

Takk, 874line13

Reisende som så på Dråper by Jullum6, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Dråper by Jullum6? Del dine erfaringer!