“Styr unna”

Ankeret Pizza Havnekontoret
Vurdert som nr. 22 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna. Det var lite folk, likevel tok det 40(!) minutter å få servert fiskesuppe.
Fish & chipsen vi fikk var dårligere enn det mye billigere take-away sjappa rett rundt hjørnet.

Takk, Christian W

Anmeldt 7. juli 2021 via mobile enheter

Skulle spise fishan, men den var desverre kun gjennomsnittlig. Ingenting spesielt. Hvit pizza var uten smak og veldig skuffende. Utsikten var bra.

Takk, erikmG6801GH
Anmeldt 7. november 2020 via mobile enheter

Veldig hyggelig betjening og god pizza kanskje den beste utsikten over havnen og sundbåten i byen

Dato for besøk: november 2020
Takk, siljej628
Anmeldt 24. oktober 2020 via mobile enheter

Sykt god pizza og super service Pizza blir ikke bedre med ordentlig ovn ;) også kjempe fin plass å spise.

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, amundlofs
Anmeldt 4. oktober 2020

Vi bestille bacalao i klippfiskbyen. Porsjonene var litt for små til mannfolk. Men den store nedturen kom når vi smakte på klippfiskstykket som lå på toppen. Delikat men så salt!!!. Fisken var iķke nok vannet ut,langt der i fra. I tillegg var det for lite trukket. Resten av gryta var middels. Kun engelskspråklig betjening.

Dato for besøk: oktober 2020
1  Takk, 908olag

Reisende som så på Ankeret Pizza Havnekontoret, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Ankeret Pizza Havnekontoret? Del dine erfaringer!