“Fint lunsj med god utsikt”

Ankeret Pizza Havnekontoret
Vurdert som nr. 22 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 26. juli 2021 via mobile enheter

Vi besøkte Havnekontoret for lunsj en søndag i juli. Fikk et hyggelig vindusbord og bestillingen ble raskt unnagjort.
Min skagensalat med amadinepoteter var veldig god - raust med reker og potetene perfekt kokt. Min datter spiste ceasarsalaten, og min mann fish and chips. Både fisk og chips var fint fritert. Savnet noe grønt ved siden av og remulade var definitivt prefab - men det er kun små bagateller. Alt i alt hadde vi en fin lunsj.

Takk, EllenChr

Anmeldt 23. juli 2021

Vi bestilte pizza. Den smakte helt ok helt til vi fant hår i maten. Vi sa ifra til betjeningen men de ble bare sure. Vil ikke anbefale dette stedet videre.

Takk, Familiepafirepatur
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Ble tilvist bord med engang vi kom. Vi måtte si fra selv når vi var klare til og bestille mat og drikke. Maten vi bestilte kom først etter ca 45 min. Å ikke alle ble servert samtidig, den ene retten ble servert ca 10 minutter etter de andre. Veldig lite oppmerksome servitører. Pizza var ok, fish and chips var var smakløs. Det var flere som reagerte på den lange ventetiden.

Takk, Sven-Erik1
Anmeldt 17. juli 2021 via mobile enheter

Totalt oversett av en sur og stresset dame som når vi kom sur løp etter kunder som snudde i døra. Sto og ventet på å bli ekspedert og fikk forståelse for hvorfor de hadde snudd i døra, da servitørdamen var fortsatt sur og overså oss uten å si et ord. Gikk videre til neste restaurant og fikk fantastisk mat og service

Takk, Tor Morten S
Anmeldt 13. juli 2021 via mobile enheter

Styr unna. Det var lite folk, likevel tok det 40(!) minutter å få servert fiskesuppe.
Fish & chipsen vi fikk var dårligere enn det mye billigere take-away sjappa rett rundt hjørnet.

Takk, Christian W

Reisende som så på Ankeret Pizza Havnekontoret, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Ankeret Pizza Havnekontoret? Del dine erfaringer!