“Nydelig,autentisk, godt utvalg”
Anmeldelse av Sabrura Sticks & Sushi

Sabrura Sticks & Sushi
Vurdert som nr. 22 av 47 Restauranter i Kristiansund
Anmeldt 23. september 2021 via mobile enheter

Meget hyggelig sted med godt utvalg og gode autentiske smaker. Buffeten var nydelig og ble fylt opp fortløpende, mange gode a la carte valg også

Dato for besøk: september 2021
Takk, 768yngvef

Anmeldt 27. januar 2021

Spiser du her kan du forvente bra service og ikke minst kjempe god mat. Du får det du betaler for, om ikke mer! Vi er veldig fornøyde.

Dato for besøk: januar 2021
Takk, Sjjdjdbkdihs
Anmeldt 27. januar 2021

Ble godt tatt i mot med «hei og velkommen» i det vi kom inn i restauranten. Vi ble også følgt inn til bordet der hvor vi skulle sitte. Maten på buffé var veldig god, og de har et stort utvalg av varmmat på buffé samt en mix av forskjellige typer makier, så det er noe til alle der. Anbefaler å komme innom her for en matbit visst dere først er på en handletur i nydelige Kristiansund!☺️

Dato for besøk: oktober 2020
Takk, BerIt4667
Anmeldt 27. januar 2021 via mobile enheter

Bra pris
Mye mat for pengene
Super gjesteservice
Anbefales for store og små
God beliggenhet med gratis parkering

Dato for besøk: januar 2021
Takk, sisselsaether
Anmeldt 9. november 2020 via mobile enheter

Sabrura scorer på fine lokaler og rimelig buffet. Men det er alt. I Trondheim kaller vi det ‘juksesushi’. Populært hos ungdom og studenter pga. prisen. Men skal du ha SUSHI er det bare ett alternativ; Sushibar. Og det har jo Kr.sund også...

Dato for besøk: november 2020
1  Takk, 291_yvinda

Reisende som så på Sabrura Sticks & Sushi, så også på

Kristiansund, Møre og Romsdal

Har du vært i Sabrura Sticks & Sushi? Del dine erfaringer!