Expedia.comUSD 120
Algotels
Anmeldt 17. oktober 2018 via mobile enheter

Flotte rom, nyoppusset.
Hyggelig betjening.
Bra frokostbuffet med stort utvalg.
Maten i restauranten var midt på treet.
Rolig stemning, ingen forstyrrelse.
Litt avstand til sentrum men mulighet å ta ferge over fjorden.

Dato for oppholdet: oktober 2018
1  Takk, 220kristianj
Anmeldt 16. august 2018 via mobile enheter

Overnattet her i forbindelse med jobb reise. Dette er et helt enkelt og greit hotell. Rommet var rent. Men den generelle standarden på rommet var dårlig. Dørklinken til badet holdt på å rammle av. Blandebatteriet til vasken var løst. Samt noen andre kosmetiske. Betjeningen var veldig hyggelig og maten til frokosten var helt ok. Mat og betjening bra. Rommene ikke like bra..

Dato for oppholdet: august 2018
Takk, mariusk585
Anmeldt 26. juli 2018

Ble tatt i mot på en meget hyggelig måte på et hotel med personlig preg. Rommet vi fikk var litt lite, men det var rent og koselig. Ferskt sengetøy løftet karakteren noe mer, mens et TV som ikke klarte å "holde" på kanalene var et bitte lite minus. Frokostsalen var koselig, men kunne vært bedre om de hadde klart å holde fluene unna. Alt i alt et hyggelig opphold.

Takk, Lars Roger S
Anmeldt 21. juli 2018 via mobile enheter

Ikke helt Thon-standard. Veldig varmt på rommet. Thon bruker også å være utstyrt med mulighet for te/kaffe på rommet, men ikke her. Frokost helt enkel. Dispenserkaffe er alltid skuffende. Hyggelig betjening

Takk, svot
Anmeldt 18. juli 2018 via mobile enheter

Helt greit hotell med egentlig alt du trenger for en standard overnatting. Hadde med hund og fikk tildelt rom i 3 etasje ned(!). Hadde kun et lite smalt vindu ut mot en trapp. Trappen ble ofte benyttet så greit at gardinet var trukket for, men da får du ikke dagslys og anbefales ikke til klaustrofobiske selv om rommet var stort.
Gode senger og fin temperatur. Kjøleskap, føner og TV. Hyggelig betjening og god frokost. Gratis WiFi.

Takk, nordstrandheidi