Gratis avbestilling frem til 05.11.21
Destinia.com
Gratis avbestilling frem til 05.11.21
eDreamsUSD 148
Anmeldt 1. juli 2020

Om du liker å være våken hele natta, skråle, støye, og drikke ut i de små timer er dette hotellet for deg. Er du interessert i å sove gå et annet sted.

Vi visste ikke om fotballbaren i hotellet, men så den da vi kom og spurte om det ville bli et problem med støy. Resepsjonisten forsikret oss om at det ville det ikke bli...

Det roet seg forsåvidt etter klokka 3 om natta, litt for sent for vår del.

Rommene har ikke vifte / air con så veldig varmt når været er sommerlig.

God frokost.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Wildgarlickydays
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Sjekket inn på dette hotellet etter å ha reist rundt på Norgesferie. Det skulle vi aldri ha gjort, og anbefaler heller ingen andre om å besøke hotellet. En ting er at hotellet er utrolig slitt, og trenger oppussing snarest. En annen ting er at hotellrommet rett og slett var ekkelt og skittent (se bilder). Dusjen er på grensen til det kvalmeste jeg har sett, kan ikke være vasket grundig på veldig veldig lenge. Usj!! Ellers var det mye støv rundt omkring. Fant dessuten en brukt plastikkskje sammen med te/sukker. Det får meg til å lure på hva annet som er brukt.

Da vi først ankom hotellrommet var det ca. 30 grader inne på rommet, og ingen form for AC eller vifte. Vi måtte bare gå ut og være vekk til vi skulle legge oss. Utrolig at et slikt hotell eksisterer i 2020.

Styr unna!!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, xmarmar
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Til tross for få gjester fikk jeg tildelt et lite innbydende og nedslitt rom. Musikk og basslyder fra hotellbar ødela deler av nattesøvnen. Dessverre også en dårlig frokost. Styr unna. Overpriset og dårlig standard.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, trofly
Anmeldt 15. oktober 2019

Hotell med sentral beliggenhet , gangavstand til de fleste ting man ønsker seg til sentrumsnære steder. Hyggelig betjening både i resepsjon og ved Frokosten. Overnattet på grunn av jobb så rommet var helt Ok samt at bilen var trygt parkert inne.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, HelgeF18
Anmeldt 29. juli 2019 via mobile enheter

Hotellet er slitent og lukter rart, rommet var ok pusset opp i nyere tid men alle andre områder var tydelig gammelt og modent for oppussing. Vi hørte stemmer fra andre steder i hotellet gjennom ventilasjonen på badet.

Man går inn på gateplan og så ligger alle etasjer under dette, vi hadde rom i andre etasje og resepsjonen var i fjerde. Man føler at man bor i kjelleren.

Dessuten pekte vårt rom ut mot et smug hvor matbutikken ved siden av fikk støyende vareleveringer døgnet rundt med lastebiler med kjøleaggregat, søvn ble det altså dårlig med. I tillegg blir smuget brukt som snarvei mellom to gater på forskjellig nivå med trapp imellom, og her henger de fulle folka som har vært på byen etter stengetid. Det vil altså si at man gjerne holdes våken av disse den lille tiden man ikke holdes våken av kjøleaggregater og jekketraller som dras over metallkanter.

Frokosten var i et slitent rom rett ved resepsjonen, med innsyn til kjøkkenet gjennom en døråpning. Et lite utvalg mat i forhold til andre Thon hoteller vi bodde på tidligere i uka.

Det positive ved hotellet var betjeningen, de var kjempehyggelige og effektive og for første gang på alle mine hotellovernattinger, tilbød resepsjonist uoppfordret tips om restauranter i nærheten da vi sjekket inn.

Dessverre er ikke betjeningen nok til at jeg ville vendt tilbake for nok en søvnløs natt på dette hotellet, så neste gang ville jeg nok prøvd det andre Thonhotellet som ligger ute på Innlandet.

Dato for oppholdet: juli 2019
Takk, pernillolini