Booking.comUSD 140
TripadvisorUSD 134
eDreams
FindHotel
Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hei vi måtte ringe hotellet for og finne veien ,men ingen problem pga dama i resepsjonen forklarte godt.vi fikk parkering utenfor hotell døra.vi hadde rom med utsikt rett ut på havnen, helt rått.kan virkelig anbefales:)

2  Takk, wegar_2015
Anmeldt 1. juli 2020

Om du liker å være våken hele natta, skråle, støye, og drikke ut i de små timer er dette hotellet for deg. Er du interessert i å sove gå et annet sted.

Vi visste ikke om fotballbaren i hotellet, men så den da vi kom og spurte om det ville bli et problem med støy. Resepsjonisten forsikret oss om at det ville det ikke bli...

Det roet seg forsåvidt etter klokka 3 om natta, litt for sent for vår del.

Rommene har ikke vifte / air con så veldig varmt når været er sommerlig.

God frokost.

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, Wildgarlickydays
Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Sjekket inn på dette hotellet etter å ha reist rundt på Norgesferie. Det skulle vi aldri ha gjort, og anbefaler heller ingen andre om å besøke hotellet. En ting er at hotellet er utrolig slitt, og trenger oppussing snarest. En annen ting er at hotellrommet rett og slett var ekkelt og skittent (se bilder). Dusjen er på grensen til det kvalmeste jeg har sett, kan ikke være vasket grundig på veldig veldig lenge. Usj!! Ellers var det mye støv rundt omkring. Fant dessuten en brukt plastikkskje sammen med te/sukker. Det får meg til å lure på hva annet som er brukt.

Da vi først ankom hotellrommet var det ca. 30 grader inne på rommet, og ingen form for AC eller vifte. Vi måtte bare gå ut og være vekk til vi skulle legge oss. Utrolig at et slikt hotell eksisterer i 2020.

Styr unna!!

Dato for oppholdet: juni 2020
Takk, xmarmar
Anmeldt 31. januar 2020 via mobile enheter

Til tross for få gjester fikk jeg tildelt et lite innbydende og nedslitt rom. Musikk og basslyder fra hotellbar ødela deler av nattesøvnen. Dessverre også en dårlig frokost. Styr unna. Overpriset og dårlig standard.

Dato for oppholdet: januar 2020
Takk, trofly
Anmeldt 15. oktober 2019

Hotell med sentral beliggenhet , gangavstand til de fleste ting man ønsker seg til sentrumsnære steder. Hyggelig betjening både i resepsjon og ved Frokosten. Overnattet på grunn av jobb så rommet var helt Ok samt at bilen var trygt parkert inne.

Dato for oppholdet: oktober 2019
Anmeldelse samlet inn i partnerskap med ThonHotels.no
Takk, HelgeF18