Beathe L
Dato for oppholdet: august 2020
Tron Olsen, General ManagerThon Hotel Storgata, svarte på denne anmeldelsen
Besvart 6. mai 2023

Vi takker for tilbakemelding.

Med ny ledelse på plass i 2023, har vi nå startet jobben med å oppgrader rom og hotell. Vi gjør også endringer på andre områder som frokost og renhold.

Vi håper du vil gi oss en ny mulighet, dersom du skulle komme tilbake til Kristiansund.
kr 1 931
Forhåndsbetaling er ikke nødvendig
    kr 1 686
0.3 km fra Thon Hotel Storgata
Gratis parkering
Dobbeltrom med bad, tv, gratis internett. Vannkoker med kaffe og te
kr 1 415
    • Algotels
    0.0 km fra Thon Hotel Storgata
    Se flere hoteller i Kristiansund
    Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotel sentralt beliggende i Kristiansund. Service fra første sekund. Parkering i garasje i første etasje. Store rom med vannkoker/kaffemaskin og ikke minst en god lenestol (kunne godt vært 2 siden det var dobbeltrom).

Dato for oppholdet: august 2020
    2  Takk, AnitaStrindeberg
    Tron Olsen, General Manager på Thon Hotel Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2023

Takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 14. juli 2020 via mobile enheter

Hotellet ligger veldig sentralt og tilbyr parkering i garasje. Ellers veldig enkelt hotell, men med god frokost.

Det ligger en pub i overetasjen i hotellet og hvis man, som oss, er uheldig og får tildelt et rom i nærheten av denne, så er det mye støy. Litt merkelig å tilby et familierom så nært en pub, men det løste seg når vi henvendte oss til resepsjonen. Veldig hyggelig og imøtekommende personale ga oss et nytt rom på andre siden av hotellet.

1  Takk, ToreJ

Anmeldt 13. juli 2020 via mobile enheter

Hei vi måtte ringe hotellet for og finne veien ,men ingen problem pga dama i resepsjonen forklarte godt.vi fikk parkering utenfor hotell døra.vi hadde rom med utsikt rett ut på havnen, helt rått.kan virkelig anbefales:)

2  Takk, wegar_2015

Takk for hyggelig tilbakemelding

Anmeldt 1. juli 2020

Om du liker å være våken hele natta, skråle, støye, og drikke ut i de små timer er dette hotellet for deg. Er du interessert i å sove gå et annet sted.

Vi visste ikke om fotballbaren i hotellet, men så den da vi kom og spurte om det ville bli et problem med støy. Resepsjonisten forsikret oss om at det ville det ikke bli...

Det roet seg forsåvidt etter klokka 3 om natta, litt for sent for vår del.

Rommene har ikke vifte / air con så veldig varmt når været er sommerlig.

God frokost.

Dato for oppholdet: juni 2020
    Takk, Wildgarlickydays

Anmeldt 26. juni 2020 via mobile enheter

Sjekket inn på dette hotellet etter å ha reist rundt på Norgesferie. Det skulle vi aldri ha gjort, og anbefaler heller ingen andre om å besøke hotellet. En ting er at hotellet er utrolig slitt, og trenger oppussing snarest. En annen ting er at hotellrommet rett og slett var ekkelt og skittent (se bilder). Dusjen er på grensen til det kvalmeste jeg har sett, kan ikke være vasket grundig på veldig veldig lenge. Usj!! Ellers var det mye støv rundt omkring. Fant dessuten en brukt plastikkskje sammen med te/sukker. Det får meg til å lure på hva annet som er brukt.

Da vi først ankom hotellrommet var det ca. 30 grader inne på rommet, og ingen form for AC eller vifte. Vi måtte bare gå ut og være vekk til vi skulle legge oss. Utrolig at et slikt hotell eksisterer i 2020.

Styr unna!!

Dato for oppholdet: juni 2020