ZenHotels.com
Trip.com
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Slitt hotell, men hyggelig betjening. Vi hadde et superior rom, men det var veldig lite med en stol. Fin utsikt over Vågen. Frokosten var bare ok, vi satt tett til nabobordene og det tok tid å fylle opp det som manglet. Oppholdet var helt ok, fint at det var midt i byen,

Takk, Paradise42112523026
Tron Olsen, General Manager på Thon Hotel Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 6. mai 2023

Hei.

Med ny ledelse har vi nå startet oppgradering av hotellet.

Anmeldt 20. juni 2021

Skittent hotell,tok det opp med resepsjonen at badet vårt var skittent og at det var masse støv overalt på rommet,svaret jeg fikk var at det hadde vært nedstengt så det var derfor...måtte likevel betale full pris PLUSS 150 ekstra for at rengjøring etter hund. Utsikten vi fikk var rett imot et forsøpplet innhuk.aldri mer hit!

Takk, 77ainag

Hei.

Vi takker for tilbakemelding.

Med ny ledelse på plass i 2023, har vi nå startet jobben med å oppgrader rom og hotell. Vi gjør også endringer på andre områder som frokost og renhold.

Vi håper du vil gi oss en ny mulighet, dersom du skulle komme tilbake til Kristiansund.

Anmeldt 22. januar 2021 via mobile enheter

Har overnattet her et par ganger. Hyggelig betjening og god kaffe. Ellers ingenting å skryte veldig av.

Denne gangen kom jeg til et rom med fylt av svarte hår på baderomsgulvet (talte over 20stk) i tillegg til en tåneil på gulvet ved sengen. Gikk å klagde å fikk med en gang nytt rom å en beklagelse. Selvom jeg ikke synes dette overhode er noe bra med så dårlig renhold midt i en pandemi. På det nye rommet var gulvene bedre, men fant noe plastikk på gulvet som vitner om dårlig rengjøring her også i tillegg til at en del av sengetøyet va flekkete og ekkelt. Se bilder.

Frokosten pleier å være grei på hotellet selvom det er lite utvalg til å være Thon. Men denne gang var det tomt for både eggerøre og bacon når jeg kom til tildelt tid, å betjeningen sa det ikke ble fylt mer på pga det bare var en halvtime igjen av frokosten. Noe jeg synes var veldig dårlig.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, 751siljel

Hei.

Med ny ledelse har vi nå starte oppgradering av både hotelle og frokost. Vi vil også ha fokus på renhold og service.

Anmeldt 15. august 2020 via mobile enheter

Et enkelt men hyggelig hotel med fin beliggenhet sentralt i Kristiansund.
Hyggelige ansatte. Rommene er enkle, og renhold kan bli bedre. Frokosten er en standard vanlig frokost. Mulighet for parkering i gata utenfor om det er ledig.
En helt ok plass å overnatte.

Dato for oppholdet: august 2020
1  Takk, beathel2020

Hei.

Vi takker for tilbakemelding.

Anmeldt 10. august 2020 via mobile enheter

Hyggelig hotel sentralt beliggende i Kristiansund. Service fra første sekund. Parkering i garasje i første etasje. Store rom med vannkoker/kaffemaskin og ikke minst en god lenestol (kunne godt vært 2 siden det var dobbeltrom).

Dato for oppholdet: august 2020
2  Takk, AnitaStrindeberg