Gratis avbestilling frem til 14.10.22
Destinia.comUSD 125
Agoda.comUSD 136
Lol.travelUSD 146
Anmeldt 28. august 2021 via mobile enheter

Beliggenhet: veldig sentralt. Parkeringshus og gateparkering mulig

Rom: Rommene som er tilgjengelige for reisende med hund vender mot varemottak for butikksenter. Utsikt inn i en murvegg er nå en sak, men støy fra vareleveranser før klokka 06:00 på morgenen er svært irriterende. Rommet var også lite, ikke mye større enn senga. Og badet definitivt ett av de aller minste jeg har sett. Storvokste/gravide vil knapt nok få plass. Generelt var rommet også litt slitent og oppussing trengs

Mat: frukosten var god, men vi følte oss litt ubekvemme i den trange frokostsalen når en bussgruppe også kom for å spise tidlig frukost. Det var ikke tilrettelagt for 1m avstand

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, abcnord
Anmeldt 21. august 2021

Hotellet tar helst ikke i mot gjester før innsjekkingstidspunktet 15.00 - selv ikke for deponering av kofferter. Så "døgnåpen resepsjon" og "bagasjeoppbevaring" gjelder ikke her. Utsikten fra rommet var flott, men ut over det var det et slitent rom med lite bad, selv om det var såkalt "superior". Denne typen rom har kaffemaskin, men for ordensskyld: det er ikke Nespresso-maskin, det er Dolce Gusto (det kan jo hende det betyr noe for enkelte?). Frokosten var grei nok, men overraskende at man kunne skjære brød selv - glad vi var tidlig ute med frokosten vår. Bortsett fra første møte med resepsjonen, var ansatte serviceinnstilt og OK.

Dato for oppholdet: august 2021
Takk, Mymlen
Anmeldt 20. juli 2021 via mobile enheter

Slitt hotell, men hyggelig betjening. Vi hadde et superior rom, men det var veldig lite med en stol. Fin utsikt over Vågen. Frokosten var bare ok, vi satt tett til nabobordene og det tok tid å fylle opp det som manglet. Oppholdet var helt ok, fint at det var midt i byen,

Takk, Paradise42112523026
Anmeldt 20. juni 2021

Skittent hotell,tok det opp med resepsjonen at badet vårt var skittent og at det var masse støv overalt på rommet,svaret jeg fikk var at det hadde vært nedstengt så det var derfor...måtte likevel betale full pris PLUSS 150 ekstra for at rengjøring etter hund. Utsikten vi fikk var rett imot et forsøpplet innhuk.aldri mer hit!

Takk, 77ainag
Roger Bach, Daglig leder på Thon Hotel Storgata, svarte på denne anmeldelsenBesvart 22. juni 2021

Hei
Det må jeg bare beklage, ta kontakt med oss så ordner vi en fri overnatting neste gang!
Gi gjerne beskjed ved innsjekk så får vi selvfølgelig byttet rom til deg, beklager nok en gang.

Anmeldt 22. januar 2021 via mobile enheter

Har overnattet her et par ganger. Hyggelig betjening og god kaffe. Ellers ingenting å skryte veldig av.

Denne gangen kom jeg til et rom med fylt av svarte hår på baderomsgulvet (talte over 20stk) i tillegg til en tåneil på gulvet ved sengen. Gikk å klagde å fikk med en gang nytt rom å en beklagelse. Selvom jeg ikke synes dette overhode er noe bra med så dårlig renhold midt i en pandemi. På det nye rommet var gulvene bedre, men fant noe plastikk på gulvet som vitner om dårlig rengjøring her også i tillegg til at en del av sengetøyet va flekkete og ekkelt. Se bilder.

Frokosten pleier å være grei på hotellet selvom det er lite utvalg til å være Thon. Men denne gang var det tomt for både eggerøre og bacon når jeg kom til tildelt tid, å betjeningen sa det ikke ble fylt mer på pga det bare var en halvtime igjen av frokosten. Noe jeg synes var veldig dårlig.

Dato for oppholdet: januar 2021
1  Takk, 751siljel